Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus Nederland

  • patrick

    Hallo Ger,

    Iemand vraagt inderdaad informatie over de IS200 en dat heb ik hem gegeven. Het gekke is dat hij dus inderdaad meer geïnteresseerd is in Lexus. Was hij waarschijnlijk ook wel geworden als ik dat over Mercedes en BMW niet vermeld had, maar ik kon het niet laten. Ik heb het van autoschrijvend Nederland geleerd.

    Wanneer je namelijk een autoblad openslaat met een test van Lexus erin, wordt er altijd verwezen naar Mercedes en BMW. Doe je dit andersom, dan krijg je deze reacties, zo blijkt wel weer.

    Wat is de wereld toch ongelijk verdeeld!

    Hoe is het verder? Alles o.k.

    Gr.

    Patrick

  • Ger

    Beste Patrick flauw excuus, lexus rijders zijn toch

    niet te beinvloeden door autobladen!! Jij bewijst het tegendeel. En over donkere wolken gesproken,

    sla Autobild eens open….

    Ger

  • patrick

    Inderdaad Ger,

    Wij zijn niet te beïnvloeden. Als wij dat wel waren, dan reden er minder Lexussen in Nederland. Ik bewijs dus helemaal niets.

    Deze discussie met jou kan wel eeuwig duren, jij zegt zus, ik zeg zo. Ik heb dan wel een mening over BMW en Mercedes, maar ik ga niet op jullie forum commentaar geven op het merk. En dát is het grote verschil. Dit is een forum voor Lexusrijders - en geïnteresseerden. Onderling wordt er geschreven over andere merken, maar ik ga niet op het BMW forum jullie auto's afkraken. Jullie BMW rijders praten onderling ook over Lexus en hebben daar een eigen mening over. Die mening plaats jij hier op het forum, bij Lexus. Ja, geen wonder dat ik daar op reageer. Je gaat als vegetariër toch ook niet naar de slager om te zeggen hoe jij over vlees denkt….

    Ger, ik wens jou het beste en fijne jaren in jouw BMW.

    Gr.

    Patrick

  • Ger

    Ik geef geen commentaar, alléén een reactie op kinderachtige praat over twee edelmerken.

    Ter inf. In Jan.2002 gaat mijn 328i E36 eruit (met

    een beetje pijn) maar zijn opvolger een 320I met

    170pk maakt het een beetje goed. Helaas geen 330I

    maar ja een mens moet eens tevreden zijn he.

    Veel succes met de Lexussen.

    Ger

  • patrick

    Ger

    Ik geef ook geen commentaar en laten we maar in het midden houden wie de koning is van de kinderachtige praat. De uitdager gaat wel vaker onderuit en aangezien jij je in het hol van de leeuw begeeft…..

    Ik ben bezig met een andere Lexus, maar dat kan nog wel een half jaartje duren. Het gaat om een GS430 met 284 pk. Lekkere V8 erin en blazen met die hap. In 6 seconden naar de 100, very nice. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Ik doe mijn huidige Lexus trouwens niet weg, omdat deze vrij uniek is. Het begin van een eigen Lexus imperium misschien??

    Ik moet zeggen dat ik de nieuwe SL van Mercedes ook geweldig vind, die auto is gewoon helemaal af. Net als de Z8. Superauto, vooral op de manier hoe retro met modern gecombineerd wordt. Daar kan ik wel op een stoel naast gaan zitten en alleen maar kijken. Eigenlijk alleen bedoeld als tweede auto natuurlijk, anders is ie behoorlijk onpraktisch. Dat weet ik van de SLK wat ik gehad heb (hoewel die natuurlijk nog een stuk kleiner is dat deze twee)

    Ik wens je veel plezier met je 3-serie.

    Tot ziens

  • Ger

    Tja bijna 290 pk das een hoop dat weet ik uit ervaring nl. een buurman van me had in 1986 een M5

    met 286PK!! Maak je borst maar nat want bedwingen

    is moeilijk met dat aantal Pk,s (Ik bedoel niet met bedwingen op de weg houden maar je niet laten gek

    maken door je weet wel!!!!

    Ger

  • patrick

    Hallo Ger,

    Ik vond die M5 toen al een mooie auto, maar de huidige slaat natuurlijk alles met 400 pk!!

    Ik weet wat je bedoelt. Tegenwoordig kan er eigenlijk niet zoveel meer gebeuren met al dat electronica wat je in de auto's vind, zolang je maar niet overmoedig wordt. Er zijn ook mensen die hun grenzen verleggen omdat ze eigenlijk een beetje té veel vertrouwen in een auto hebben. Dat heb ik gelukkig niet.

    Het voornaamste vind ik dat je een beetje over hebt met inhalen. Je ziet sommige mensen op onmogeljke plaatsen soms inhalen met een oud brikkie. Dat is gewoon vragen om moeilijkheden. Daar heb je met auto's zoals die van jou en mij geen last van.

    Gr.

    Patrick

  • Ger

    Over inhalen gesproken, waar ik niet goed van word

    zijn lieden met een GTI,GSi etc die op je bumper

    plakken!!! Vroeger wilde ik nog wel eens reageren nu denk ik zoiets van bekijk het maar en laat me niet meer gek maken. En over de electronica,hoe

    zal dat er over pakweg 10 jaar uitzien??

    Een fijne dag verder en veel plezier met je au..

    Okay jij je zin Lexus…

    Ger

  • Jv.Casteren

    Zeer goed.