Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus Nederland

  • Ben van der Hoek

    Nee zie mijn bericht

  • patrick

    Zie mijn bericht……

  • ikke

    wist je dat toyota 's werelds meest betrouwbare auto is???? (minste autopech)

    wist je dat een lexus een toyota is(eigenlijk)????

    wist je dat je in een turkenbak rijdt???????

    dat wist je niet he?

  • Ronald

    Zeg losertje,

    Natuurlijk weet ik dat Lexus een opgevoerde Toyota is, en het kan misschien wel zijn dat een Toyota de minst storingsgevoelige auto is maar word daar ook gemiddeld 50 tot 100.000 km per jaar mee gereden?( informatie uit Algemeen Dagblad van pakweg een maand of 2 geleden stond ook precies dezelfde redenering in dat met de gemiddelde jap minder word gereden dan zijn duitse tegenhangers, en dat zodoende de pechgevallen statistieken beter uitpakken voor de gemiddelde jap……..)

    Het is logisch dat er dan hier en daar wat vervangen moet worden, en als je met je Toyota maar 10 of 15.000 per jaar rijd is de kans ook kleiner op storingen.

    Maar het is duidelijk dat je geen van beiden ( Lexus dus ) kan rijden anders sla je niet zulke taal uit……………………de groetjes aan ikke.

  • Buitenstaander

    Ik ben slechts een simpel persoon die heel erg veel van mooie auto's wil en kan genieten. Ik was op zoek naar wat ervaringen van rijders van leuke merken (modellen), kom ik een stelletje pubers tegen die aan chronische gebrek aan zelfvertrouwen lijden, en elkaars auto's zitten af te kraken.

    Geen wonder dat het zo rustig is op dit prikbord.

  • patrick

    Hallo buitenstaander,

    Ik voel me niet aangesproken, maar wel aangevallen door uw redenering.

    Ten eerste ben ik absoluut niet het type om auto's af te kraken en dat heb ik dan ook niet gedaan.

    Ten tweede zijn de het niet de Lexusrijders die een stelletje pubers zijn, maar diegene die het niet kunnen accepteren dat Lexus een maatstaaf is in de diverse klassen. Zij zijn het die Lexus afkraken.

    Graag Uw reactie.

    Trouwens, bij Mercedes en BMW zijn het toch meest vragen over technische problemen.

    Groeten,

    Patrick.

  • buitenstaander

    Bedankt voor je reactie Patrick,

    Ik weet niet wie gelijk heeft; ik ben (nog) niet zo'n kenner, wel een liefhebber. Ik moet toegeven, ik vind Lexus een mooie auto. Persoonlijk vind ik de kleinere modellen beter bij mij passen. Het moet wel een sportieve uitvoering zijn. Maar juist over deze modellen (IS200 en straks de IS300) wordt er weinig ervaringen gedeels op dit prikbord.

    In ieder geval hoop ik iets wijzer te worden.

  • patrick

    De IS200 is eigenlijk op zichzelf al een sportief model. Standaard draait deze wagen op 17" velgen. Daarnaast heeft dit model een trend gezet door zijn aprte achterlichten achter helder glas.

    Vooral over het interieur is vol lof gesproken, vooral het instrumentarium.

    Er zijn naast de standaarduitvoering nog twee, namelijk de Sport en de Executive. De Sport zal het beste bij jou passen, deze heeft nog een iets stugger onderstel, donkere ruiten achterin, alu pedalen e.d. De standaarduitrusting is al enorm, met onder meer automatiche airco, cd wisselaar met giga sound, electrische ramen en spiegels enz.enz.

    Daarnaast ligt er het feit dat je je met een Lexus nog een beetje afzondert van de rest. Het blijkt dat Mercedes en BMW mooie auto's zijn, want je ziet ze her en der door het land staan. Persoonlijk deel ik de mening dat de beide merken mooi zijn, alhoewel ik bij BMW de bui een beetje zie hangen. Vooral door de nieuwe 7-serie en de 3-serie compact. Waren dit eerder gewoon mooie auto's, slaan ze nu een hele andere weg in. Dat is natuurlijk ieder zijn eigen keus.

    Verder kan ik melden dat Lexus rijden geweldig is. Je krijgt spontane reacties en wordt als een vorst behandeld bij de dealer.

    Als je nog vragen hebt, dan trek maar aan de bel.

    Patrick

  • buitenstaander

    Nogmaals bedankt voor je reactie en info.

    Zou ik nog meer info nodig hebben, zal ik zeker bij jou aankloppen.

    Eerlijk gezegd begin ik nu echt warm te lopen voor een proefrit in een lexus.

    Groetjes

  • Wim van de Vrande

    Hallo,

    als ik je E-mail adres krijg dan zal ik je de laatste Duitse mening over Lexus toesturen.

    W. van de Vrande, Valkenswaard.