Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Dealerreview

• GS 300 exec

Had ook slechte ervaring met Breukelen, maar ben op uitnodiging van de importeur op gesprek geweest in Breukelen, geef je ongenoegen door aan de importeur zodat de dealer afgestraft wordt, een gesprek zal op uitnodiging plaatsvinden met de importeur en betreffende dealer, dus direct, ga de confrontatie daar eens aan of durven de meesten van jullie dat niet.

Heb goede hoop op Breukelen nu en afspraak met importeur dat bij klachten dat aan hen doorgegeven moet worden.

• Ninosins

GS300 exec,

Goed idee!! Ben absoluut niet bang om de discussie aan te gaan.

27 juni moet mijn Lexus APK gekeurd worden, heb wederom de zaken aangekaart dit keer ga ik de auto brengen.

Als ze het wederom niet in orde hebben gemaakt dan ga ik zeker de importeur inschakelen.

Is er een bepaalde emailadres of nummer die ik nodig heb hiervoor?

• GS 300 exec

Bel eens met de importeur en vraag naar de manager sales, ik geef geen nummers door via internet van personen, maar bel de importeur op 0162-585499, deze helpen je met klachten zeker verder.

• erik

hallo lexus ryders,

ik heb sinds 2000 een is 200,ben by verschillende lexus dealers geweest

maar er is voor my maar 1 lexus dealer in heel nederland en dat is VAN DORST

in BREDA.

ze hebben me zo goed geholpen met enkele problemen,ik ben ook by tiemens geweest,op aanraden van dit forum maar ben daar niet goed behandeld!!!!!!!!!

zo zie je dat je niet altyd op reacties van een ander af moet gaan!!!

ze hebben in breda zelfs nog enkele dingen voor coulance geregeld terwyl ik daar helemaal niet in onderhoud was.

PETJE AF VOOR VAN DORST IN BREDA ZO KAN HET DUS OOK!!!!!!!

gr erik

• roger

ben tevens ook goed te spreken over Van Dorst in Breda, zeer goede service, snelle bediening, zeer vriendelijk.

Ben enkele weken geleden bij opening van Lexus vestiging in Sittard geweest, heb er als Lexusrijder meer dan 1 uur staan te wachten, voordat er iemand naar me toekwam.Uit eindelijk heb ik een verkoper moeten aanspreken om zaken met hem te kunnen doen, deze was uitermate zeer onvriendelijk, niet geintresseerd, en had er de ``ballen `` verstand er van.

Een ieder die negatief over Van Dorst praat, moet maar eens naar Sittard gaan, dan weet je pas hoe je als Lexus rijder slecht kunt worden behandeld.

• Pieter H

Ik snap er niets van. Ik ben perfect geholpen bij de dealer in Sittard. Ik heb alleen al om de geweldige ontvangst mijn RX300 bij hen besteld.

roger schreef:

>

> ben tevens ook goed te spreken over Van Dorst in Breda, zeer

> goede service, snelle bediening, zeer vriendelijk.

> Ben enkele weken geleden bij opening van Lexus vestiging in

> Sittard geweest, heb er als Lexusrijder meer dan 1 uur staan

> te wachten, voordat er iemand naar me toekwam.Uit eindelijk

> heb ik een verkoper moeten aanspreken om zaken met hem te

> kunnen doen, deze was uitermate zeer onvriendelijk, niet

> geintresseerd, en had er de ``ballen `` verstand er van.

> Een ieder die negatief over Van Dorst praat, moet maar eens

> naar Sittard gaan, dan weet je pas hoe je als Lexus rijder

> slecht kunt worden behandeld.