Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Dealerreview

• snorkeltje

Hoi Jan,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik loop er lichtjes over na te denken om een GS300 te kopen. Vind hem een beetje saai (iig saaier dan de IS) maar hij is wel wat ruimer en aangezien ik binnenkort vader wordt is dat ook wel weer prettig.

• Jan.

Binnenkort vader? Prachtig man, alvast van harte, dat is natuurlijk belangrijker dan een Lexus!!

De Lexus blijf ik een fantastische auto vinden, dat is ook geen enkele discussie, maar ook ik vind dat Breukelen niet het niveau van het merk vertegenwoordigd, en dan vooral de verkoop afdeling.

Groet Jan.

• snorkeltje

Eigenlijk zouden we een mail of zoiets moeten sturen naar Louwman Breukelen om dit forum en autoweek eens te bekijken.

Ja wordt voor het eerst vader maar moet nog 2 maandjes wachten

• Jan.

Ik weet zeker dat ze het forum bekijken maar er zich weinig tot niets van aantrekken, ook de autoweek zullen ze zeker lezen, of het helpt?

Denk het niet, daarom komt mijn volgende lexus niet uit Breukelen maar uit Arnhem.

Groet Jan.

• snorkeltje

Nou mensen kom op met jullie reviews!!

• demans

Hallo ninosins

Heb je verhaal ook gelezen en dat is niet mis.

Had niet verwacht dat het ook zo kon bij een lexusdealer.

Ik zit zelf bij Tiemens in Arnhem en dat bevalt uitermate goed.

Daar kan ik alleen maar goeie ervaringen over schrijven.

Maargoed dat helpt jou niet met jouw dealer!

Had je al wat van hun weer gehoord?

Nog bedankt voor die site, staat helaas niets voor de GS aan bumpers e.d.

Maar misschien kunnen het wel het een en ander bestellen.

Heb je ook een uitnodiging gekregen van de nieuwe RX 400 H ?

Denk zelf wel dat ik een kijkje ga nemen.

En nog van harte met je aankomend vaderschap

• ninosins

Hoi Demans,

Wat jammer dat er niets op de site staat zeg. Maar als je ze belt of mailt zullen ze je vast wel een folder of boekje ofzo toe kunnen sturen denk ik.

Het is niet mijn bedoeling om de lexusdealers in een kwaad daglicht te stellen. Ook de goede dealers zoals Tiemens moeten genoemd worden.

Was vandaag even bij de Audi dealer en zag een hele mooie A4 Avant getuned naar 193 pk (ik weet het, heiligschennis) werd een beetje verliefd.

• demans

Hahaha dus een audi, dat is ook wel een knappe auto.

En ook wel genoeg pk onder de kap

Ook alles erop en eraan?

Ik heb nu sinds jan dit jaar mijn eerste lexus, dus nog niet zo lang.

Had hem gezien op internet, en hij was in de particuliere verkoop.

Bij Tiemens was de auto in onderhoud waar hij gestald stond op dat moment.

Ik kon er toen geen proefrit in maken ivm verzekering en belasting, en dat het geen occassion van de dealer was.

Maar de verkoper garandeerde mij dat de auto in perfecte staat was.

Dus heb ik de auto genomen.

Via Tiemens zijn alle papieren geregeld ondanks dat het geen occassion van hun was.

Ze hebben de auto tiptop in orde gemaakt

en de week erop was ik een gelukkige GS rijder.

Nu had ik net voor de nieuwe GS introductie mijn accu stuk en heb via hun geregeld dat ze voor mij een nieuwe meenamen naar raamsdonkveer.

Die is daar nog op die dag vervangen, wat wil je nog meer.

Dus echt goeie service van Tiemens.

Kun je daar niet terecht met jou auto, als je zou dat willen natuurlijk.

Of voor een andere GS?

Als dat nog een optie is na die audi die je hebt gezien

• Peter

ninosins,

Je hoeft niet te wachten tot je garantie over is.

Ze zijn beide van Louwman, dus de kosten kunnen ze altijd bij de ander verhalen.

Vraag bij Tiemens of ze je garantie willen overnemen, grote kans dat ze dit wel doen.(zeker als je uitlegt hoe je te spreken bent over Breukelen).

Groet, Peter

• ninosins

Ik denk dat ik dat wel ga doen ja. De genoemde punten zijn zaken die nog steeds niet opgelost zijn.