Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Dealerreview

• snorkeltje

Net zoals Henny (zie topic Van Dorst) heb ik wat problemen met Louwman Breukelen.

Ik heb in reactie hierop een dealerreview geschreven op de site www.autoweek.nl

ik zou jullie willen verzoeken dit ook te doen. Misschien dat de dealers dan opeens gaan herinneren wat Red carpet treatment wel is.

• snorkeltje

Hij staat nu online. op www.autoweek.nl

• Julius

Poeh…ik heb je review gelezen. Je windt er geen doekjes om. Maar er staat wel helder welke problemen je had/hebt en hoe ze daar mee om zijn gegaan en dat lijkt, op z'n zachtst gezegd, erg klantonvriendelijk…

• snorkeltje

Klopt,

Ik denk dat het enigzins ook te maken heeft met het feit dat ik een hoop verwachtte van Lexus qua klantvriendelijkheid en expertise. Als dat dan stuk geslagen wordt dan wordt je wel erg kwaad het zijn namelijk niet de minste dingen die ik daar noem.

Ik had hiervoor een Golf IV maar van een Volkswagen dealer die niet pretendeert de beste te zijn neem je genoegen met minder.

Ik vind ook wel dat Lexus klanten een stuk kritischer mogen zijn. Lexus zelf legt de lat hoog, maar veelal kunnen ze het niet aan is mijn idee. Als je nagaat dat de verkooaantallen nog niet zo heel hoog zijn en ze nu al niet de druk aan kunnen dan hou ik mijn hart vast als Lexus, BMW aantallen gaat verkopen.

Nu weet ik ook wel dat er meerdere vestigingen geopend gaan worden waaronder eentje in Amsterdam dat zou wat rust in de tent moeten brengen, maar op dat gebied heeft Lexus mij totaal niet gerustgesteld.

• Julius

Ik denk dat het volkomen terecht is dat je veel verwacht (te) van de Lexusorganisatie qua klantvriendelijkheid. Dat is één van de zogenaamde Unique Selling Points die dit merk zelf nastreeft. Knap van je trouwens dat je het onderscheid blijft zien tussen deze dealer en het merk op zich.

En tja, ikzelf heb ervaringen met Louwman Groningen en Tiemens Arnhem. Deze ervaringen zijn louter goed, dit terwijl ik, net als jij en ik denk terecht, erg hoge eisen stel aan hun service…

Het mooist zou zijn wanneer er eerst meerdere vestigingen zijn en vervolgens de aantallen te onderhouden/verkochte auto's groeien. En niet andersom. Helaas gaan hierin niet de kosten voor de baten uit blijkbaar….

• Han

Waar precies op autoweek.nl?

• snorkeltje

www.autoweek.nl –> Autogids –> My review auto en dealer

Je moet je aanmelden dit kan door je emailadres in te geven. Suc6

• Han

Sorry, ik ben alleen aktief op het forum. Daarom vond ik hem niet! Thanks!

• snorkeltje

Welke Lexus rij jij en bij welke dealer?

• Jan.

Hallo ninosins,

Ik rij een is 200 uit Breukelen maar de volgende Lexus zal ik nooit meer in Breukelen kopen, als ik alle reacties lees dan zal het in Arnhem worden, daar spreekt toch wat meer vertrouwen uit.

Groet Jan.