Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus-club-nederland

  • GrahamC

    OK buzz wat heb je nodig naast webruimte om de site in de lucht te krijgen..? PHP/ SQL/CGI ???..

  • GrahamC

    OK eerste stap is genomen. www.lexusowner.nl is geregistreerd en er is webruimte beschikbaar..

  • Dah Roedy

    Toch VET he!!! Die voorkant van een IS.

    P.s ziet er al goed uit.

    Greetz….

  • buzz

    hmmmmzzz mijn site is bijna klaar incl forum staat over een paar dagen op www.ClubLexus.nl ,domein was al geregistreerd.

  • GrahamC

    De bedoeling was juist om samen te werken met het oprichten van een site, niet per se om een wedstrijd te houden van wie de mooiste site kan bouwen.

    Het heeft geen zin om 10 lexus club sites te hebben.

    Jouw site als basis gebruiken is een goede startpunt..je mag dus kiezen..hoe meer mensen betrokken zijn hoe beter. Je kunt hem FTP'en neem ik aan, laat mij dus weten.

    In een eerder bericht heb ik aangegeven dat het gaat om oprichting van een echte owners club en draait niet om de website maar om eigenaar zijn van een Lexus. Behalve een site met forum en als een bron van nuttige informatie is er dus wat onderzoek al gedaan in deze sfeer.

  • Bert

    Beste GrahamC,

    Zal ik alvast je URL opnemen op m'n pagina?

    Groet,

    Bert

    webmaster http://lexus.startpagina.nl

  • GrahamC

    Bedankt Bert.. ja dat kan. Ik zal ervoor zorgen dat er snel wat meer info aanwezig is.

  • buzz

    Was mijn bedoeling ook niet om er een race van te maken de plannen + site liggen al een tijd klaar heb het hier 1 jaar geleden en 1/2 jaar geleden al over gehad, maar waren toen nog te weinig reactie's. En idd de communicatie laat te wensen over. ik had in eerdere berichten al laten weten dat ik al een site had liggen en dat hier bij eventueel alleen nog de juiste domein naam gezocht moest worden. Na geen verdere berichtgeving heb ik daarom zelf de stap genomen op de site de lucht in te krijgen. Helaas liep dit net langs elkaar heen.

    En mijn doel is inderdaad van zelfde aard zoals ik al eerder aangaf. Het gaat om de eigenaar en dat wij gezamelijk dingen kunnen organiseren en uitwissellen.(informatie',foto's enz)

    Mijn site heeft :2 ftp accounts, unlimited sub-domains, 100mb webspace, mysQL, php, enz.

    Mvg,

    Buzz

  • jos

    Ik zie dat jullie goed bezig zijn.

    Heb zelf helaas niet de kennis om website te maken.

    Ben vanaf morgen trouwens ook Lexus bezitter, nl.

    LS 400 van sept. 1995.

  • buzz

    Dank je wel Jos, Gefeliciteerd met je nieuwe LS 400.

    Welkom bij de club :D. veel km plezier maar dat zal wel lukken in de LS.

    Mvg,

    Buzz.