Bestaat er al een officiele LEXUS-CLUB hier in de Lage Landen?
Zo niet, waar zijn de “DIE HARDS”?
Reacties zoniet kritiek zijn welkom.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlAls er genoeg interesse is in een LEXUS CLUB NEDERLAND dan waarom niet?
Ik vroeg me ook af waarom dit er nog niet bestond, er rijden toch een paar van die mooie auto's rond hier in Nederland..
Zou leuk zijn om een paar meetings te organiseren of als club leuke onderdelen inkopen…
En Jos..ik zit ook in Limburg..toevallig.
Een Lexus club zou een erg leuk initiatief zijn waar ik zeker lid van zal worden. Ik heb zelf regelmatig met het idee rondgelopen, aangezien er meer liefhebbers zijn zoals ik. De reden waarom ik niet de stap heb genomen, is tijdgebrek.
Het hoeft in mijn ogen geen officiële club te worden, daar zitten een heleboel haken en ogen aan. Misschien kunnen we eventueel beginnen met een website met een echt forum. Daarvoor zou het handig zijn als er iemand was die daar een beetje verstand van heeft, zodat het allemaal professionele overkomt. Via de website kunnen “meetings” georganiseerd en gerealiseerd worden.
Dus: Mail is onderweg!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?