Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus-club-nederland

  • Buzz

    Yep helemaal mee eens.! :D Heb trouwens al een tijdje een halve website liggen voor een eventuele club. Zal deze met een paar dagen in orde maken zo dat we ieder geval eventjes voor uit kunnen, het is maar een start. als er meer belangstelling is en er word echt wat aan gedaan en niet zo'n 1 dags vlieg is ben ik best bereid om er meer tijd in te steken.

    Mvg moi.

  • Buzz

    De website zal zolang nodig is op deze link blijven staan tot dat er eventueel mogelijkheden zijn om een eigen domein naam te kopen Bijv.: www.clublexus.nl.

    tot dan moeten we het hier mee doen Mvg.

    http://members.chello.nl/md.dechene/

    De site zal met een week online zijn.

    Foto's en andere ideeen voor de site zijn VAN HARTE welkom ! (GRAAG !!) :D

  • GrahamC

    Wat de website betreft is er hiervoor al gezorgd wat betreft hostingruimte.

    Een domeinnaam moet nog uitgezocht worden en geregistreerd worden maar dit gaat vrij snel. Er zijn ook een paar juridische aspecten wat betreft het gebruik van de naam LEXUS in een domein..

    De forum draait al (wordt eerst flink getest..)

    Ik kan wel wat versterking gebruiken met onderhoud van de site in het algemeen..

    wat denk je hiervan??

  • Buzz

    Heb je al een site draaien?? zo ja zou ik de link misschien mogen?

    Mvg.

  • GrahamC

    Als iemand meer suggesties heeft dan hoor ik dat gaarg op de forum of via lexus@mynet.nl.

    Er is al enige tijd interesse geweest maar de commentaar en suggesties (zoals treffen bij Mc Donalds.!!) waren niet zo belovend..persoonlijk vind ik BURGER KING beter :-) .

    Maar OK.. effe serieus…

    Voorbeelden van wat mogelijk is:

    1.- Website met forum waar je vragen kunt stellen, ervaringen kunt uitwisselen en vraag en aanbod kunt doen m.b.t. LEXUS auto's en onderdelen. Veel links naar (o.a.) de LEXUS startpagina..

    2.- Gezamenlijk inkoop doen van bijzondere onderdelen uit het buitenland of zelfs autoverzekeringen.. ( Alles mogelijk in dit internet tijdperk).

    3.- Georganiseerde bezoeken aan autobeurzen of auto geralateerde evenementen en musea. ( Bij Formula 1 evenementen denk ik dat er weinig kans is om korting te krijgen !!..)

    4.- Leuke uitjes in de sfeer van een “Rally”op leuke touristische plekken in en om Nederland evt. gecombineerd met een diner/overnachting in een hotel.

    Nog meer suggesties??.. die hoor ik graag.

  • Buzz

    Hier dacht ik ook ongeveer aan want zo'n meeting bij de Kentucky :D lijkt me ook niks. Heb jij al een forum lopen die wij op de site kunnen plaatsen? of moet er hier nog 1 voor komen? want daar gaat nog wel even wat werk in zitten. verder wou ik graag weten of jij al een site had, of dat ik de mijne online moet plaatsen. Als de site 1 maal online is zouden we eventueel een kleine contributie kunnen vragen voor mensen die zich aanmelden bij Club Lexus. Hiermee zouden we dan eventueel een start kunnen maken zoals het registreren van een domein naam (want die zijn nu eenmaal niet gratis). :D

    Even wat punten die ik al bij mijn site erop heb staan:

    * Nieuws ( de laatste ontwikkelingen )

    * Gallery ( hier kunnen foto's bekeken worden en foto's geupload worden van

    leden en)

    * Members ( een stuk van de site die alleen toegangkelijk is voor leden na het

    invoeren van een inlognaam en password hier kunnen eventueel

    reservering worden gemaakt , betalingen voor evenementen enz enz.

    * Forum ( van alles en nog wat) (deze moet nog gemaakt worden daar zit

    nog wat werk aan :( )

    * Agenda ( met dingen die gaan komen Autobeurzen, meetings enz enz.

    * Links ( Naar andere pagina's)

    Mvg.

    Buzz

  • BartRX

    Wat is er mis met de TOLEX site ??

  • GrahamC

    Volgens mij doet hij het prima !! ;-) ..of bedoel je as Fansite voor lexus eigenaren??

    Er zijn meerdere goede sites..o.a. deze (startpagina)..

    De bedoeling is om een echte “club” op te richten.. het gaat niet alleen om een online community of forum. Het gaat om iets meer dan achter je PC te zitten en iets inkloppen..liever in de auto zitten.. op het weekend ergens naar toe en een plaats evt. evenement bezoeken of er aan deelnemen plus de gezelligheid van andere trotse LEXUS eigenaren..

  • buzz

    hey GrahamC wil de eerdere berichtjes nog even lezen :D w8 nog op een antwoord :D

    Mvg.

    Buzz

  • GrahamC

    Ja ik heb je berichten gelezen…heb het gewoon een beetje druk op dit ogenblik.

    Ben e.e.a. aan het uitzoeken. Als het zover is laat ik iets weten.