Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus-club-nederland

  • Jos

    Bestaat er al een officiele LEXUS-CLUB hier in de Lage Landen?

    Zo niet, waar zijn de “DIE HARDS”?

    Reacties zoniet kritiek zijn welkom.

  • peter

    op eurolexus.com.

    of het gb loc forum.

  • peter

    http://www.lexusownersclub.com/euro/forums/index.php?s=74d77a71808e7f969a6c921a2249180f&act=SF&f=3

  • GrahamC

    Als er genoeg interesse is in een LEXUS CLUB NEDERLAND dan waarom niet?

    Ik vroeg me ook af waarom dit er nog niet bestond, er rijden toch een paar van die mooie auto's rond hier in Nederland..

    Zou leuk zijn om een paar meetings te organiseren of als club leuke onderdelen inkopen…

    En Jos..ik zit ook in Limburg..toevallig.

  • GrahamC

    Wat denk je van een LEXUS CLUB NEDERLAND?

    Stuur een stem naar: lexus@mynet.nl en wij kijken of er genoeg reacties binnenkomen om dit te realiseren…

  • Patrick T3

    Een Lexus club zou een erg leuk initiatief zijn waar ik zeker lid van zal worden. Ik heb zelf regelmatig met het idee rondgelopen, aangezien er meer liefhebbers zijn zoals ik. De reden waarom ik niet de stap heb genomen, is tijdgebrek.

    Het hoeft in mijn ogen geen officiële club te worden, daar zitten een heleboel haken en ogen aan. Misschien kunnen we eventueel beginnen met een website met een echt forum. Daarvoor zou het handig zijn als er iemand was die daar een beetje verstand van heeft, zodat het allemaal professionele overkomt. Via de website kunnen “meetings” georganiseerd en gerealiseerd worden.

    Dus: Mail is onderweg!

  • Dah Roedy

    Mijn mail is ook al weg….

    Greetzz……

  • GrahamC

    Laat ons eerst een aantal reacties en mails verzamelen, ik denk dat er meer dan genoeg interesse is hiervoor.

  • Dah Roedy

    TEST

  • Julius

    Count me in! Woon in het noorden (drenthe) maar vind het echt geen straf om voor een eventuele bijeenkomst naar Limburg te rijden. Of Brabant. Of Utrecht. Of Zeeland. Waar dan ook.