Die indruk heb ik inderdaad gehad bij Breukelen, ik ben zelf nog jong van leeftijd en daarbij is in dit geval de woordkeus desinteresse uiterst juist. Ik moet trouwens wel zeggen dat de MB dealer er ook wat van kan, maar dat bewijst juist het verschil in dealers (zowel MB als Lexus, waar ik ook mijn persoonlijke voorkeur én afkeur heb)
Aangezien mijn jonge leeftijd, kan ik het alleen maar beamen dat je eens een bezoekje brengt aan Tiemens. Daar hebben ze nooit de indruk gewekt dat ik “maar een broekie ben”. Indien aanwezig op die dag, moet je even naar Timon Visser vragen en leg hem het verhaal eens voor. Hij is net zo Lexus-minded als ik ook en zal dit net zo min een pluspunt voor het merk vinden. Misschien is hij dan al een beetje op de hoogte van het verhaal, zo nu en dan is hij hier namelijk ook wel eens te vinden.
Nogmaals, ik zou het erg jammer vinden als je door deze reden van “jouw merk” af zou stappen. Ik maak uit de tekst op dat je erg tevreden bent over de auto. Daarom reden des te meer om van dealer te veranderen.
Plannen voor een RX430 zijn er geloof ik wel, maar toch is het dan nog afwachten of Lexus Japan hem naar Europa stuurt. GS430 misschien iets voor jou?
Gr.
Patrick