Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

navigatie cd is200

  • bako

    Dag mensen,

    ik ben op zoek naar een navigatie cd voor mijn IS 200 uit 1999,

    of het serie nummer wat op de cd staat zodat ik een nieuwe bij de dealer kan bestellen.

    zou iemand mij hieraan kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Bart

  • Ferry

    Hoi Bart,

    Je navigatie cd (let op geen dvd) zit rechts achterin je kofferbak onder de vloerbedekking.

    Om de cd eruit te halen moet het contact van de auto aanstaan.

    Op de cd staat een vrij lang nummer wat zeer waarschijnlijk begint met 086.. of 089.. of 86…

    Je sit dit nummer links op je cd staan als je hem normaal leesbaar voor je houdt.

    ga met deze gegevens naar http://www.lexus-mapupdates.eu/

    pagina opent in het engels maar nederlands is aan te kiezen.

    volg hierna de instructie's op het scherm.

    na je keuze gemaakt te hebben afhankelijk van met welk nummer je cd begint ( de 086.. 089.. of 86…) moet je in het vakje ernaast alleen de 5 volgende cijfers invullen (dus niet de hele code van de cd)

    bevestig je invoer en als het goed is krijg je in het volgende scherm de nieuwe code te zien van de meest recente up-date.

    hierna kun je ervoor kiezen ‘m thuis opgestuurd te krijgen, je kan ook het nummer van de site voor je nieuwe cd overnemen en ’m bestellen bij je dichtstbijzijnde lexus dealer.

    Zelf heb ik ooit voor de laatste optie gekozen en ben daarbij zeer netjes geholpen zonder er ooit klant geweest te zijn.

    succes

    Met vriendelijke groet

    Ferry

  • bako

    Dag Ferry,

    Bedank voor de informatie,

    Ik heb de cdspeler gevonden achterin de kofferbak,

    Maar nu zit er helemaal geen cd in.

    Hoe kan ik er nu achter komen wat voor cd er in moet? (welke versie)

    Met vriedelijke groet,

    Bart

  • Ferry

    Hoi Bart,

    Heb ff bij die van mezelf gekeken is ook een oude versie van 2007 - 2008

    met cd nummer 08927-50823-86271-15V474

    en er kan er via de site geen update van vinden…………. ???

    Heb ook m'n vorige versie geprobeerd 2005 met cd nummer 08664-50836-86271-15V470 en kom dan niet verder dan de gene die ik nu heb….

    of ik doe zelf iets fout of er is geen nieuwere update meer gemaakt (lijkt mij heel raar)

    je zou het ook nog na kunnen vragen aan de dealer, als zij op de code PZ485-LCDBE-07 komen is het een oude versie

    en kost nog steeds 119,- euro

    Ik ga zelf ook nog effe verder Google-en wil hier toch een passende oplossing voor vinden.

    met vriendelijke groet

    Ferry

  • Ferry

    Hallo Bart,

    Ik heb contact opgenomen met Navteq (de makers van de navigatie cd)

    Zie reactie hieronder:

    Bedankt voor uw interesse in onze producten.

    NAVTEQ verzorgt de database voor verschillende navigatie systemen die op het moment op de markt zijn.

    Zoals u op onze website kunt lezen, als u uw Lexus heeft uitgekozen, hebben wij geen update voor uw navigatiesysteem in ons assortiment. De website waar u naar verwezen wordt, is de website die wij van de fabrikant van uw navigatiesysteem/ automerk, hebben morgen ontvangen.

    Voor meer informatie over het product voor uw systeem verwijzen we u naar uw Lexus-dealer.

    Met vriendelijke groet,

    NAVTEQ Customer Service Centre

    PO Box 501

    7300 AM APELDOORN

    THE NETHERLANDS

    Oftewel zij leveren het niet (meer) en we zullen bij de Lexus dealer zelf langs moeten voor meer info.

    Houdt daarbij wel de nummers in de gaten die ik je gegeven heb zodat je niet afgescheept word met een oude versie.

    Met vriendelijke groet

    Ferry

  • bako

    Hallo Ferry

    Bedank voor de informatie.

    Dan zal ik binnenkort wel even langs de lexus dealer in de buurt gaan.

    Eens kijken of hun een oplossing hebben voor mijn probleem.

    Zal ik ook meteen de nummers in de gaten houden die je mij hebt gegeven.

    Bedankt voor alle moeite.

    Met vriedelijke groet.

    Bart Kobes