Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Zomerbanden

  • Henk

    Hallo Lexus fans,

    Ik heb een IS200 aut. uit 2000, er liggen momenteel winterbanden onder op de originele 17“ velgen. Ik ben in het gelukkige bezit van een extra stel allu 17” velgen, hier liggen momenteel Yokohama 550 DB zomerbanden op en deze zijn gelukkig bijna versleten want hier was op een weg met spoorvorming bijna niet mee te rijden. Heeft iemand goede ervaring met een bepaald merk en type zomerband?

    Waar ik goede ervaring mee heb zijn de huidige winterbanden van het merk Lassa type Era, geweldig goede band voor een redelijke prijs (made bij Bridgestone) Misschien heeft iemand ervaring met de Lassa Impetus sport zomerband??

    Alle reacties zijn welkom.

    Gr. Henk

  • Henny

    Hallo Henk,

    “Google” eens voor TOYO autobanden, nog niet zo bekend in Nederland maar dit is een “ topmerk” uit Japan.

    Zelf heb ik ze nu als winterbanden onder mijn LS400 en als mijn michelin zomerbanden aan vervanging toe zijn worden dat ook zeker TOYO banden

    succes

    Henny