Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

hybride

• Antoine

Beste lezers

met mijn rx 400h heb ik van het weekend 600 km gereden zowel autoweg als over binnenwegen maar mijn hybride accu laad niet voldoende op (denk ik) ,als ik in de computer kijk van het systeem blijft deze tot 2 maatstreepjes van boven aan hangen.

ook was na 20 minutjes in de file rijden de accu al weer leeg zodat de benzine motor bijgestart moest worden

nu is mijn vraag is dit normaal of moet deze echt tot bovenaan oplichten en hoelang kan normaal met de hybride accu gereden worden (file)

of zijn mijn accu's al wat versleten ?

• Huib

Zoek een een werkplaatshandboek op DVD voor je LEXUS?

Kijk op www.werkplaatshandboeken.tk

• Lexus

Beste Antoine,

Dit is gewoon normaal en werkt ook zo als de auto nieuw uit de showroom komt. Het lijkt erop dat het systeem “ruimte reserveert” zodat als er langdurig wordt afgeremd (bijvoorbeeld bij het afrijden van een berg) het hybridesysteem de auto kan afremmen en de remmen minder zwaar worden belast.

Laat het systeem gewoon zijn werk doen en geniet van het rijden met zo'n geavanceerde en toch probleemloze auto!

• Antoine

owkay bedanktLexus schreef:

>

> Beste Antoine,

>

> Dit is gewoon normaal en werkt ook zo als de auto nieuw uit

> de showroom komt. Het lijkt erop dat het systeem "ruimte

> reserveert" zodat als er langdurig wordt afgeremd

> (bijvoorbeeld bij het afrijden van een berg) het

> hybridesysteem de auto kan afremmen en de remmen minder zwaar

> worden belast.

> Laat het systeem gewoon zijn werk doen en geniet van het

> rijden met zo'n geavanceerde en toch probleemloze auto!