Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

remmen

• TINES

hallo heeft iemand wel meer last gehad van vast zittende rem cilinders,het is voor mij al de derde keer in twee half jaar 2 keer met een revisie set 100 eur per zet en nu zit hij weer vast weet iemand hier een oplossing voor ik zit zelf te denken aan een tweedehands set want bij de lexus zal het wel weer een vermogen kosten of heeft iemand een andere oplossing ik heb in die tijd ook al drie keer een bobine kapot gehad ik dacht dat ik een goede auto gekocht had,het gaat om een lexus is 200 160000 km bj 2000 alvast bedankt

• Henny

Hallo Tines,

Probeer eens ruilremklauwen te kopen, deze zijn zo goed als nieuw maar met de prijs van gebruikt.

Tweedehans remklauwen lijken mij geen optie omdat je niet weet hoe lang deze niet gebruikt zijn, dus ook vast kunnen zitten, in slechte staat kunnen zijn en je met remmen geen risico kan nemen

Dan zou ik toch liever voor zekerheid kiezen, oude remklauwen er af, naar de “betere automaterialen zaak”, een set gereviseerde ruilremklauwen halen en die er op zetten

wat de bobine betreft zou ik na 3 bobine's willen weten waarom deze defect raken, is de oorzaak hiervan dan wel de bobine?

mvg

Henny

• tines

hallo bedankt voor de reactie,maar enig idee waar je ruil kan kopen ik kan 2de hands kopen voor 75 euro per stuk,en een adres voor 115 euro per stuk,en de bobine waar zal het dan vandaan komen alvast bedankt

• Henny

Hallo Tines ,

Waar de problemen met de bobine vandaan komen kan ik je helaas niet vertellen,

voor de remklauwen zal ik morgen even infomeren bij de automaterialen zaak waar ik meestal onderdelen haal, wat is jou woonplaats?

mvg

Henny

• tines

hallo ik woon in swifterbant flevoland,haalt u daar onderdelen weg voor lexus,want bij de dealer betaal je belachlijke prijzen,ik betaalde voor een revisie set voor de remmen 120 euro voor een paar rubbertjes.alvast bedankt

• Henny

Hallo Tines, vanochtend ben ik even bij de automaterialen zaak langs geweest , voor bijna elke auto zijn er ruil-remklauwen maar niet voor de Lexus IS 200,

Lexus schijnt dit soort handel tegen te houden.

Ik ben helaas iets te voorbarig geweest.

mvg

Henny

• tines

hallo henny bedankt voor de moeite die je heb genomen,maar dat is een nadeel van lexus het moet via de dealer of sloperijen de klauwen bij lexus kosten 558 euro ex btw een belachlijke prijs ik heb nu een sloperij daar kan ik ze kopen voor 50 euro per stuk dat is altijd te proberen ,en anders kan ik beter big brakes kopen van bv brembo kost ongeveer 1300 euro, bobines heb ik ook van de sloperij kosten 65 euro ,bij de dealer kosten ze 175 euro maar bedankt