Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

compleet uitlaatsysteem, gebruikt

• Ruud

Hallo, ik heb nog een compleet uitlaatsysteem over behalve het spruitstuk van een IS300 of het hetzelfde is als de IS200 moet ik navragen.

Demper en middenpijp zijn prima, alles uit 2003.

Eventuele montage is ook mogelijk.

Met vriendelijke groet, Ruud

• IS 200 Charger

Beste Ruud,

Die uitlaat past ook onder IS200, ik heb namelijk zelf een INVIDIA Cat-Back van een 300 onder mijn 200 zitten.

Maar ik moet hier wel bij zeggen dat ik de amerikaanse bumpers heb gemonteerd.

De achterbumper is nl. 6cm lander dan de europese versie (gezien de achterbumperbalk in de V.S. t.o.v. de E.U.-versie). Hierdoor komt de uitlaat exact op zijn plaats, en dat is niet het heval bij de originele 200 demper ( moet ik elk jaar opnieuw terug steken voor de belgische jaarlijkse technische controle).

Ik weet nu niet hoe het zit met de bumpers van de IS300 in Europa, of die nu ook 6cm langer is dan de 200 uitvoering, maar de aansluitingen zijn dezelfde. (Bij de aftermarkets moet zelf wel nog een voorziening voor de lambda-sonde worden gefabriceerd, raar maar waar worden deze niet voorzien).

B.t.w; is die uitlaat die je hebt liggen een originele of een aftermarket? Prijs?

M.v.g. Sander

• Ruud

Ik heb een originele lexus is 300 achterbumper.

Maar omdat ik een complete bodykit gemonteerd heb, heb ik deze bumper niet meer nodig.

Met vriendelijke groet, Ruud