Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Probleem radio-cd speler

  • fiedel1

    Ik heb een Renault-megane. Er zit ook een radio CD speler in. Mijn dochter heeft per ongeluk een 2e CD erin gedaan. Als ik op play druk hoor ik een gerommel en gaat de CD die er het 1e ingestopt is na verloop van tijd spelen. Heb hem uitlaten spelen, kijken wat hij deed. maar hij ging weer opnieuw spelen. De CD die eronder zit is de Navigatie CD. Weet iemand hoe ik dit probleem oplos? Ben al bij een autozaak geweest daar hebben ze al van alles geprobeert maar zij vertelden dat ik naar de Renault garage moet gaan om hem er daar uit te laten halen of op te laten sturen.

    Ik heb inmiddels bij een kennis geinformeerd die het waarschijnlijk wel op kan lossen (openmaken) maar dan gaat er volgens hem wel 1 CD stuk. Ik hoop dat het dan de bovenste is en de NavigatiesysteemCD dan in tact blijft.

    Wie heeft er ervaring.

    Alvast bedankt, Fiedel

  • Ray

    Misschien ff het Renault forumpje proberen?? Ce ne pas parle france….je mapel Lexus…. Qui!

  • alex

    ik heb een cd speler die lees de cd niet wat is de probleem wat kan ik doen