Hallo,
Ik heb een Lexus IS200 uit 1999 met het bekende ERR3 probleem met de radio/cd wisselaar (13902)
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Of heeft er iemand 1tje in de aanbieding?
Alvast bedankt,
Groet Daan
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlHoi Daan,
Er staat er 1 te koop op marktplaats, weet niet of je die al gezien heb en het jouw type is.
( Te koop een originele radio voor een lexus IS200/300 (onderdeelnr. 86120-53210)
Deze radio is geschikt voor het Lexus Premium Sound System, hij beschikt over een cassettedeck en een 6-CD wisselaar.
De radio is van het 2de type, dit betekent dat de volumeknop LINKS zit. )
Zelf heb ik m'n radio er uit gehaald en er een dubbel-din radio gemonteerd, is goed te doen (als je geen navigatie heb, heb je die wel kan het ook maar is lastiger)
Mvg. Ferry
P.s. worden we niet een beetje moe van dat werkplaatshandboeken gelul iedere keer als antwoord bij elke nieuwe vraag???????
Hoi Daan,
Weet niet of het 2de type ook in jouw auto past, misschien staat dat wel in het werkplaats handboek
Dubbeldin kan wel hoor, en aangezien je orgineele radio toch niet meer naar behoren werkt is de stap om um open te schroeven ook minder groot.
Heb het zelf ook gedaan en heel veel plezier van m'n nieuwe radio,
alles werkt gewoon zo als het hoort.
Als je wil kan ik er foto's van op sturen hoe het er nu uit ziet.
Mail dan effe naar Ferryhabes@casema.nl
Groeten en fijne feestdagen
Ferry
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?