Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

kapotte afstandbediening navigatie

• Al

Beste Lexusrijders,

Ik rijd in een IS 200 executive aut. uit juni 2001. Ik ben hier zeer tevreden mee. Echter heb ik wel een heel specifiek probleem; Het enterknopje (vierkant) van de originele fabrieksnavigatie afstandsbediening is kapot. Dus slechts het enterknopje. Navraag bij de lexusdealer; losse knop is niet te bestellen. De gehele afstandsbediening is wel te koop a euro 250,00 ex btw. Inderdaad een hele dure afstandsbediening. Verschillende japanse slooperijen benaderd echter geen resultaat. Het zou fijn zijn als een van de lexusvrienden een kapotte afstandsbediening heeft liggen met zo'n vierkante enterknopje. Uiteraard betaal ik hier gul voor maar iedergeval geen euro 250,00. groet, Al

• tom

Er staat er eentje op www.ebay.co.uk Wel vlug zijn want de veiling loopt binnen 2uur af. Is nog maar 10£ op geboden

• Al

Das jammer, helaas heb ik de veiling gemist, iedergeval bedankt voor je zoeken.groet Al

• jan

Ik ben misschien van plan om een aftermarked navigatie in mijn lexus te bouwen. Hoeveel wil je geven voor een originele afstandsbediening?

• Al

Hallo Jan,

Laten we even per mail afstemmen, stuur s.v.p. een mail naar desudesh@gmail.com. geef dan je mob zodat ik je kan bellen. Dank alvast.jan schreef:

>

> Ik ben misschien van plan om een aftermarked navigatie in

> mijn lexus te bouwen. Hoeveel wil je geven voor een originele

> afstandsbediening?