Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

verlagingsveren

• Jimmy

Beste mensen,

Ik heb een is200 uit het jaar 1999, de achterzijde van mijn auto staat best hoog. Op de weg valt het mij ook op dat er meerdere is200's rondrijden met een hoge achterzijde.

Nou wil mijn is200 dus gaan verlagen, niet extreem maar gewoon simpel en sportief. Ik heb al een beetje ronde zitten kijken en er zijn diverse kit's leverbaar, alleen dan is het zo dat de auto in het geheel tussen de 20 en 35 mm verlaagd wordt. Maar dat is dus niet mijn bedoeling, want ik wil de voorzijde niet veel laten zakken.

Heeft er iemand misschien een suggestie of een idee wat ik het beste zou kunnen doen. Of misschien wat hebben jullie gedaan. Overigens ik rijd rond op 19 inch velgen met bandenmaat 225/35/19 mocht dit noodzakelijk zijn als info.

Ps. Ik heb al aan een schroefset gedacht, maar daar gaat mijn voorkeur niet naar uit!!!Graag hoor ik van jullie, ben eigenlijk een beetje radeloos.

Alvast bedankt Jimmy

• Lex1

Zelf heb ik originele TTE-veren eronder en ben heel tevreden.

Auto veert nog heel comfortabel, alleen is 20-40 mm. misschien iets teveel ivm. drempels…denk daar ook aan!

• sam

Lexus handboek gratis.

http://bahamutcars.free.fr/workshop/IS_98-05/

Gr.

Sam

• Jimmy

Lex kan ik je emailadres krijgen, zou graag nog het e.e.a aan je willen vragen. Alvast bedankt jimmy

duiveltje1977@hotmail.com

• Payam

ey

ik heb namelijk het zelfde probleem heb je all een oplossing voor ????

njnha kan me iets laten wette aub

MVG payam