Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus IS 300 SportCross orgaandonatie (na ongeval)

  • Mike

    Gisteren een ongeluk op A2 gehad, auto tegen een boom.

    http://images32.fotki.com/v1089/photos/8/88114/6019244/1-vi.jpg

    Als iemand onderdelen nodig hebt - graag uw reactie.

    Betreft Lexus IS 300 SportCross uit 2001…

    Na voorruit is alles heel, binnen motorblok - geen idee, neem aan van niet.

    Zit deuk in achterbumper, airbags eruit, voor de rest alle onderdelen (lichten, PDC, speakers, navigatie enz) ter beschikking.

    Auto staat in Amsterdam Zuid bij de berger.

    Lang leve Lexus, na een aanrijding met een boom op ong. 100 km/h - alleen een beetje spierpijn en gesprongen lip aan overgehouden…

    Alle reacties graag per e-mail of hier.

  • tom

    Hallo Mike,

    Wat zou je voor het navigatiescherm willen hebben? Het klapsysteem compleet dus met de 2 ventilatieroostertjes waar alles in zit.

  • Mike

    Doe een bod.tom schreef:

  • tom

    Geef mij je email adres of telefoonnummer maar door, dan kan ik eens verder contact met je opnemen.

  • Mike

    Je kunt me mailen door op Auteur's nick te clicken :)

    Mijn nummer: 06-5555 3515

    Mvg,

    Mike

  • Jimmy

    Mick,

    Wat voor kleur is de auto, en wat vraag je eventueel voor de voorbumper met mistlichten ??

    Jimmy

  • Jimmy

    Mike,

    Verkeerd gelezen en begrepen, heb jij per toeval de pedalenset in alu er nog in zit.

    Jimmy

  • Tim Jonker

    Ik wil geen onderdelen, maar wil alleen even zeggen je bijzonder veel geluk heb gehad dat je er geen letsel van heb overgehouden.

    Ik heb ook al menig schadegevalletje meegemaakt en ook al een paar keer door het oog van de spreekwoordelijke naald gekropen.

    Ik vind de auto er nog redelijke uitzien , gezien de hoge snelheid tegen de boom.Ik heb ook ooit een boom te gazen genomen met +/-70km/u in een VW Golf II met 2 passagiers ZONDER gordel waar iedereen ongedeerd uitstapte. Op wat glassplinters in het hoofd van de bijrijder na was er niets aan de hand, alleen die vreselijk spierpijn de dag erna.

    Succes met de verkoop vd onderdelen.!!

  • Mike

    Auto was binnen paar dagen in z'n geheel verkocht als total loss, moest van de verzekering.

    Excuses voor evt ongemakken.

    Mvg

  • leeuwinga

    Hallo,

    Uiteraard ten eerste zonde van je auto.

    Heb belangstelling voor het complete navagatie systeem.

    Wat kost deze complete set,

    Mvrg leeuwinga