Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

lexus ls 400

  • nathanael

    ik heb een vraag ik heb een lexus ls 400 te koop zien staan met

    175 00o kilometer op de teller

    de auto had een defect dat was het dashboard licht wat het niet meer doet

    de monteur zei dat hij er wel een nieuw lichtje ik kon maken

    of ik moest t zelf bij de lexus laten maken ??

    heeft iemand anders ervaring met dit probleem??

    het is een lexus uit 1993

    veder zag hj dr goed uit en had hij nieuwe banden alleen de geheugen knoppen deden het niet meer weet iemand een adres waar ze dit kunnen verhelpen of onderedelen verkopen??

  • Pietje

    Niet aan beginnen. Zodra een LS400 gebreken begint te vertonen blijf je aan het repareren. En dat is niet goedkoop.

  • Eric

    Grote kans dat het niet meer werken van de geheugenknoppen heel eenvoudig is te verhelpen. De ingestelde geheugenstanden van de electrisch verstelbare stoelfuncties gaan verloren zodra de accu even losgekoppeld is geweest. Er is dus mogelijk geen sprake van een defect. Heb je al geprobeerd een nieuwe stand op te slaan (zie handleiding hoe dit moet) ? Verkopers zijn vaak niet op de hoogte van dit soort details, het is mij ook overkomen bij een dealer.

    Succes.

    Eric

  • Henny

    Het dashboard licht defect, dat wordt dan in de meeste gevallen een nieuwe unit , de kosten hiervan liggen op plus minus 750 euro, de kilometerstand lijk mij ook verdacht laag voor een LS 400 uit 1993

    Zoek goed uit of alles klopt, of de onderhouds geschiedenis klopt en bij enige twijfel niet doen en rustig de tijd nemen om er een te zoeken zonder gebreken en waar alles aan “ klopt”

    mvg

    Henny

  • Danny

    Heeft die auto een originele radio of is het een andere merk radio?

    Want dat is de defect bij de meeste Lexus auto's ze wisselen de radio en dan moeten ze de hele electrische systeem vervangen en dat doen ze verkeerd.

    Ik weet niet hoe de electrical system is Europa is maar in America heb je twee aansluitingen.

    Je heb Acc en 12 volt.

    Wat de meeste mensen fout doen is ze sluiten alle draden opnieuw met alleen maar de ACC dus d e radio,stoelen,climate control enz krijgen aleen stroom wanneer je ignition op Acc is.

    Hal je dan je sleutel uit dan gaat er geen stroom meer naar die apparaten en dan vergeet die aparaat alle settings.

    Je zegt dat al je dashboard lights niet werken dus ik denk dat het meer een probleem is van een slecht gemaakte wiring harness is.

  • Pietje

    Als je handig bent met auto's kun je een LS400 leuk onderhouden, www.lexusownersclub.co.uk. Maar als je niet handig bent loopt het enorm in de papieren omdat er bij oudere LS400's altijd wel kleine dingen zijn. Een paar tientjes hier, een paar honderdtjes daar en voor je het weet zit je flink in de papieren en een hoge kilometerprijs.

  • Henny

    http://www.lexls.com/

    En deze voor alle sleutelaars met een LS400 uit 1992

    mvg

    HennyPietje schreef:

    >

    > Als je handig bent met auto's kun je een LS400 leuk

    > onderhouden, www.lexusownersclub.co.uk. Maar als je niet

    > handig bent loopt het enorm in de papieren omdat er bij

    > oudere LS400's altijd wel kleine dingen zijn. Een paar

    > tientjes hier, een paar honderdtjes daar en voor je het weet

    > zit je flink in de papieren en een hoge kilometerprijs.

  • Peter

    Beste Nathanael,

    Ik weet niet hoeveel jij voor deze LS400 moest betalen, maar ik weet wel een LS400 uit 1998 in hele goede staat voor je te koop. Prijs €8000,-

    Deze auto is erg compleet, inclusief bijvoorbeeld luchtvering en touchscreen navigatie, uiteraard lederen bekleding etc etc.

    Mail mij maar even als je interesse hebt, peterlandzaat@hotmail.com