hallo lexus rijders
ik heb sinds 3maanden een lexus is 200 uit 2000.
als ik 140 rijd en moet remmen zachtjes dan begint de auto te trillen.
is dit de abs al?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlAls je echt kromme schijven hebt, hoef je niet eens te remmen om de trilling in het stuur te krijgen.
Heb zelf een kromme remschijf gehad en moest de hele zaak laten vervangen. Heb zelf geen technische knobbel en heb dat door de Lexusdealer laten doen. En dat is echt een dure grap; reken op zo'n 1100 Euro!
groeten,
Pier
Kromme schijven komen maar zelden voor op een IS200. De IS heeft dezelfde schijven als de Gs en die is toch een heel stuk zwaarder. Ik heb zelf ooit de schijven vervangen van mijn IS200 omdat ik dat trillen op het stuur had, maar met de nieuwe schijven was het net hetzelfde. Nadat ik de sporing opnieuw had laten uitregelen was het probleem echter opgelost. Dit kost maar ongeveer een 30euro bij de betere bandencentrale, dat is toch het proberen waard.
Als je last van kromme schijfremmen hebt en je wilt alles vervangen, dus 4 andere schijfremmen + alle remblokken.
Kan je wel helpen.
Ik heb nog 4 zeer goede schijfremmen + alle remblokken 4 sets.
Zijn nog nagenoeg nieuw.
En ze kosten bij mij heus geen 1100,- euro en de montage is ook niet zo duur bij mij.
Met vriendelijke groet, Ruud
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?