Hallo ja sorry dat ik jullie wil lastigvalt maar ik heb alweer een vervelende probleem.
Ik zit op de Nederlandse antillen Aruba to be exact.
Ik heb een Sc 400 uit het jaar 1994.
Deze heeft een 2.5 din headunit radio met 12 cd changer en de amplifier in de trunk.
Ik heb vorig jaar de hele stereosysteem moeten vervangen omdat alleen 1 kant vann de luidsprekers het deed.
Nu heb ik Alweer problemen met de stereo d ehele stereo doet als een surround sound system met alleen maar de achter luidsprekers.
Dus ik hoor geen vocal tijdens de muziek en alleen maar een paar instrumenten.
Since ik vorig jaar al een nieuwe factory Nakimichi heeft gekocht en dat het al kapot is gegaan wil ik een ander radio kopen zoals een Alpine ,Sony of zoiets die ook 2.5 din is(een lcd scherm)
Maar het probleem is dat dit met Lexus waarschijnlijk niet kan want om een radio van een andere merk in te zetten moet ik de hele electrical system laten wisselen bij een proffesioneele autoradioinstallateur.
Maar het probleem is dat er hier op Aruba geen professioneele autoradioinmstallateurs/automonteurs zijn.Dus ik wil weten of 1 van jullie mij precies kan uitleggen wat ik moet veranderen in de Electric system van de auto en waarom ik dat moet veranderen om een ander autoradio te instaleren.
Want ik snap niet wat het verschil is in de stroom die naar de Lexus autoradio gaat tegenover die die naar de andere autoradio moet gaan.
Is het de Voltage?
Of moet ik alleen de connectors vann de draden wiselen of wat?
En is er in Nederland mischien wel een autoradio die in een Lexus ge instaleerd kan worden of kan ik een costum build laten maken?
Want op de Amerikaanse forum weet niemand hoe dit gaat want daar brengen ze hun auto bij een profesiioneel maar die hebben we hier niet en om alweer die Lexusradio te kopen voor $1320 kan ik iets veel moderner kopen voor dezelfde prijs maar ik moet wel weten wat ik moet doen aan de Electrische systeeem om het te laten werken.
A.U.B laat me weten want het is alleen maar frustratie waat ik meemaakt met deze autoradio en op een eiland waar niemand iets weet.
By the way deze auto heb ik van mijn zus gekocht die in Detroit michigan woont en zij heeft al 3 keer een nieuwe autoradio moesten laten instaleren dus darom heb ik geeen faith meer in de Lexus radio's
DE auto is wel goed maar alleen de radio is een pijn