Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

IS200 Navigatie CDROM - gezamenlijk initiatief..??

• Fred

Wil graag een nieuwe CDROM voor mijn IS200 met de meest recente kaarten. Zijn mappen van 2006-2007 volgens de website. De kosten voor de nieuwe CDROM zijn 120 Euro.

Nu dacht ik: als we dit met enkele eigenaren tesamen kunnen doen, zeg 5 stuks (waar ik er 1 van ben), dan kost het een ieder slechts Euro 25 voor de nieuwste CDROM.

Diegene die interesse hebben, stuur een email naar: info@profit2u.nl

Hoe meer geinteresseerden, hoe lager de prijs per persoon.

Groeten,

Fred.

• Steve

Hoi Fred,

Lijkt mij een goed plan, alleen om wat voor CD Rom gaat dit dan, want in mijn IS200 uit 2001 zit een origineel navigatie systeem, en ik weet niet of deze alle CD roms afleest. Hoe wou je dit doen dan? Met kopietjes werken?

Als dit mogelijk is, ben ik wel geinteresseerd!

Grt,

Steven

• Pietje

In mijn VDO Dayton MM5000 werkte gekopieerde CD-tjes prima. :-)

• Sudesh

Beste Lexusvrienden,

Ik wil zeker meedoen, heb een originele navi uit 2001, momenteel heb een kopie cdrom van 2004-2005, echter waarschijnlijk niet goed gekopiëerd (soms de melding kan cd rom niet lezen) desdanks ben ik toch geinteresseerd in een kopie. Waarom gaan we niet meteen voor de versie 2007-2008. ik doe iedergeval mee.

gr

Sudesh

• Fred

Hallo Steven,

Ik heb een origineel navigatie systeem uit 1999 met een CDROM uit 1999.

Die CDROM heb ik kunnen kopiëren en ik gok erop dat we dat met de nieuwste ook kunnen.

Je kunt in ieder geval proberen van je eigen originele CDROM een kopie te maken en die te gebruiken in je wagen.

Dan weet je in ieder geval of gekopieerde CDROMs leesbaar zijn.

Bij mij is dat het geval - ik gebruik een kopie van mijn eigen originele 1999 CDROM.

Mvg,

Fred.

• Fred

Hallo Sudesh,

Ik weet niet of de 2007-2008 CDROM er al is.

Wat je misschien wel even moet checken is op de volgende URL wat er voor CDROM wordt voorgesteld: http://www.lexus-mapupdates.eu

Vul je gegevens in en kijk wat de uitkomst is als je je gegevens ingeeft.

Het item nummer is van belang (denk ik)

Ik zie: PZ485-LCDBE-07 Lexus Update CD (BE)

Er staat BE, maar ik ga navragen of dat Benelux is.

Of weten jullie een andere site voor de CDROM info?

Groeten,

Fred.

• Sudesh

Beste Lexusrijders,

Ik ben mijn originele lexus cd kwijt, ik heb dus ook in Item nr, volgens mij behoeft dit geen probleem te zijn. daar ik nu een kopie van het jaartal 2004-2005 heb. ik zal morgen de Lexusdealer bellen voor de versie 2007-2008 en vraag uiteraard naar de prijs. ik bericht weer,

groet

Sudesh

• Fred

Steven, kun je mij een email sturen op info@profit2u.nl?

De CDROM is nml. besteld en laten we kijken hoe we in contact kunnen komen….

Fred.

• Mike

Originele IS300 (2000) nav DVD (geen CD dus) is double layer (DL), iets van 8 gig aan bestanden.

Tijdje geleden geprobeerd te kopieren (op blanco's van imation), wilde niet lukken. Kwam niet verder dan opstart scherm en bleef hangen.

Schijnt dat Verbatim beter is in dat opzicht, heb het nog niet geprobeerd, heb nl van een vriend orig. 2007 DVD gekregen… :)

• Pier

Hallo Fred,

Kan je aangeven welke cdrom je besteld hebt? Is die van 2007-2008?

Is het een cdrom van de Benelux of van geheel West-Europa?

Heb zelf de 2006-2007 versie van TeleAtlas en deze doet het prima in mijn VDO Dayton 5000 navigatiesysteem in mijn IS200. Heb meteen de systeemsoftware ook bijgewerkt middels een cdrom.

groeten,

Pier