Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

ls 400 kopen

• Henny

Hallo Mario, ook ik vind de LS 400 het mooiste model, tot de nieuwe LS 460 betaalbaar wordt voor mij,( wat er tussen die twee modellen zit vind ik persoonlijk niet zo geslaagd.)tot dan moet ik mij “behelpen” met een LS 400 uit 2000.

Deze heb ik in Duitsland gekocht, toevallig net als Adri in Stuttgard en invoeren is tegenwoordig inderdaad vrij eenvoudig.

Maar om een lang verhaal kort te maken, als je eens van gedachten wilt wisselen over de aankoop/invoeren van een LS 400 of als je in de buurt van 078… woont en eens wilt ervaren hoe een LS 400 rijdt neem dan kontakt op

mvg

Henny

• mario

henny bedankt voor het aanbod maar het is een beetje uit de richting aangezien we in twente woonachtig zijn..

maar we gaan binnenkort eens zoeken in duitsland of we iets leuks kunnen vindenHenny schreef:

>

> Hallo Mario, ook ik vind de LS 400 het mooiste model, tot de

> nieuwe LS 460 betaalbaar wordt voor mij,( wat er tussen die

> twee modellen zit vind ik persoonlijk niet zo geslaagd.)tot

> dan moet ik mij “behelpen” met een LS 400 uit 2000.

> Deze heb ik in Duitsland gekocht, toevallig net als Adri in

> Stuttgard en invoeren is tegenwoordig inderdaad vrij eenvoudig.

> Maar om een lang verhaal kort te maken, als je eens van

> gedachten wilt wisselen over de aankoop/invoeren van een LS

> 400 of als je in de buurt van 078… woont en eens wilt

> ervaren hoe een LS 400 rijdt neem dan kontakt op

>

> mvg

>

> Henny

• Rene

Een LS 400 is een goede koop, wordt gezien als een van de beste auto's van de wereld. Natuurlijk is het een gecompliceerde auto maar de serie 1989-1993 is bulletproof. Ik kan het weten ik heb een van 1992. En buitengewoon hoog verbruik is pertinent niet waar. Ik rij tussen de 1 op 10 en 12, dit laatste op het lange eind. Deze motoren staan juist bekend om hun zuinigheid. Onderdelen zijn soms duur soms niet. Wel eens een achterdemper van een Opel gekocht? Zelfs een LS 4300 rijdt bijna 1 op 10. Verder is er veel in amerika te koop via E-Bay maar koop wel een volledig onderhouden LS. Spaart geld. Ik geniet elke kilometer tegen normale kosten.

• Henk

Ik zou voorzichtig zijn bij de aanschaf van een LS400 van voor 1999. Of ze moeten perfect onderhouden zijn met lage kilometerstand. Op een zeker moment is er toch slijtage en zodra ze stuk gaan wordt het snel een gebed zonder einde met veel hoge kosten.