Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

autogordel LS400

• Frits

Hallo,

Ik ben op zoek naar een rolgordel (bestuurderszijde) voor mijn Lexus LS400 uit 1992. Volgens de importeur is dit onderdeel niet meer leverbaar.

Dat is wel erg jammer want mijn gordel toont flinke slijtage en dient volgens de APK eisen te worden vervangen.

Iemand misschien een goed idee?

Alvast bedankt!

Frits

• Joep

Frits,

Je zou de dealer eens kunnen vragen of er vanaf Toyota een passend model is maar wellicht heb je dat al gedaan. En er dan zelfs misschien wel 1 uit een sloop-Toyota halen?

• Frits

Bedankt voor je reactie Joep.

De Toyota dealer weet helaas niet of en welke gordel dit dan zou moeten zijn. Via de sloop is het me ook nog niet gelukt. Bovendien zit ik een beetje met het feit dat zijn gordel uit een schade-auto nogal wat heeft meegemaakt.

Ik ben er dus nog niet uit.

Groet,

Frits

• 95LS400

http://www.familycar.com/

Vul links de gegevens van je auto in en er verschijnt een hele lijst met alle te bestellen onderdelen, o.a ook een autogordel voor de bestuurderszijde.

Succes!

• Frits

Bedankt LS95400.

Inmiddels bij de Toyota dealer een Toyota gordel laten plaatsen. Met een minimale aanpassing past deze perfect!

Goed van deze dealer. Lexus NL kon mij niet helpen!