Hoi,
Effe voorstellen ik ben Ferry en sinds 1 December 2007 in het bezit van een Lexus IS200 van het bouwjaar 2000.
Ik ben hier reuze blij mee.
Maar nu heb ik in al mijn blijdschap een dubbel din radio gemonteerd (had de link gezien via deze site gezien waar het passtuk te verkrijgen was, dank hiervoor nog Jimmy)
Maar mijn auto heb standaard navigatie of lees eigenlijk had navigatie want die werkt nu niet meer.
achterop de orginele radio zit naast de standaard stekkers voor voeding en speaker aansluitingen ook nog een stekker die iets met het navigatie systeem doet.
Ben 1 voor 1 de stekkers los gaan trekken en zelfs als alle stekker los zijn behalve die ene dan werkt het navigatie systeem gewoon (zonder gesproken stem dan) maar het beeldscherm doet het zeer zeker wel ook invoeren kan gewoon.
De stekker waar het om gaat heb op positie 9 een groen / rode draad met daar haaks op een licht blauw streepje.
op positie 10 zit een groen / zwarte draad met ook daar haaks op een licht blauw streepje.
Heb gekeken of de radio er een plus op zet (kan eigenlijk niet als de voeding er los van is maar toch) en dat doet ie dus ook niet.
Ook word er geen massa gemaakt via de radio en het doorlussen van de draadjes is ook geen optie.
Hoe dan ook zonder orginele radio werkt het niet.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet (en nee ik zet niet de oude radio terug dat zou te makkelijk zijn.)
Mvg. Ferry