Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

SC400

• Michael

Hoi,

Heb een SC400 zien staan uit 1992 voor 5500 euro. Ben geïnteresseerd maar vind de prijs verdacht laag.

Ook vroeg ik me af of deze auto net zo betrouwbaar is dan andere modellen van Lexus ondanks de leeftijd. Zijn onderdelen makkelijk verkrijgbaar en kan ik deze dan ook makkelijk naar de dealer brengen?

En voor de verzekering: wat is de cataloguswaarde van deze auto?

Eventueel nog andere opmerkingen worden op prijs gesteld!

Dank en groet,

Michael

• J

Is nooit in NL verkocht, dus zal lastig worden qua onderhoud en onderdelen, waarschijnlijk een US import. Zit wel wat overlap qua motor en andere onderdelen met de GS serie en waarschijnlijk ook met de Toyota Supra, dus het is allemaal wel te doen, maar verwacht geen wonderen.

• adriaan

Sc 400 worden geimporteerd uit meestal USA.

De onderdelen zijn van de LS 400, dus nog makkelijk te verkrijgen bij Lexus -dealers. De carosserie - delen moeten wel uit USA komen, maar daar kan de garage via Toyota/Lexus - kanaal wel voor zorgen.

De meeste SC 400 doen wel wat duurder,

SC 400 rijden verrassend goed met een goede weg ligging.

• Danny

Let wel.

De Sc300 heeft de zelfde onderdelen nodig als de Toyota Supra maar niet de Sc400.

Die heeft dezelfde motor als de LS 400

Een 4.0l V8