Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

schodempers

• Jimmy

Wat ik vragen wilde, ik heb een is200 uit 1999, en wat mijn opvalt is dat de achterzijde behoorlijk hoog staat. Ik heb er nu 19 inch wielen onder gemonteerd maar het is echt geen gezicht met de achterzijde.

Is dit normaal dat de achterkant zo hoog staat ??

gr Jimmy

• HH

Jimmy,

Helaas kan ik je niet helpen, ik heb geen Lexus, maar een tip kan ik je wel geven. Meet even bij de achterwielen de afstand tussen straat en het bovenste punt van de wielkast (op de rand van het scherm dus) en zet dat even in een vervolgbericht. Misschien willen er meer Lexus bestuurders dit doen, weet je gelijk waarover je praat. Ook deze maat even bij de dealer navragen kan geen kwaad.

Om de verhouding tussen voor en achter te bepalen (b.v. een soort dragsterstand) kan je dit voor natuurlijk ook zo meten.

• Alex(us)

Dat klopt inderdaad dat de achterkant iets te hoog staat, dat heb ik namelijk ook bij mij is 200 ook uit 99, ik denk dat je met een verlagings setje een betere look krijgt vooraal als je 19 inch velgen al onder hebt zitten, zo´n verlagings set kost 125 euro bij showoffimports.nl.

p.s heb je verder nog aanloop problemen met je 19 inch velgen?

succes verder,

Alex(us).

• Jimmy

Alex,

Nee ik heb geen aanloopproblemen meer, ik zeg meer omdat de binnenscherm aan de voorzijde lichtjes aanliepen. Dit was alleen bij het insturen, plastic heb ik gewoon naar binnen geduwd als het ware, en nu heb ik er geen last meer van.

gr Jimmy