Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Dashbord verlichting IS200

• Steven

Hi,

Ben de trotse bezitter van een IS 200 autom. uit 2001. Sinds kort is er een gedeelte van dashbord verlichting uitgevallen (tussen 50 en de 90km op de snelheids meter) wat vrij verveldend is. Hebben jullie hier ook problemen mee, en is dit veel werk om het te vervangen? Kan ikk dit zelf, of is het beter aan te raadden naar garage te brengen?

Grt,

Steven

• R. Bombeeck

Ik heb deze verlichting zelf al eens vervangen door blauwe ledverlichting en de lampjes vervangen is in 5 minuten gebeurd.

Je hebt er alleen maar een korte kruiskopschroevendraaier voor nodig.

Ik geloog dat het frame rond de cockpit met 3 schroefjes vast zit en het teller gedeelte met 2.

Je dient wel effe de 2 brede witte stekkers los te maken anders kan je het teller gedeeltje niet vergenoeg naar voren halen.

Er zitten 3 kleine lampjes in en 3 grote, zijn alle wit, maar met een oranje rubbertje eromheen.

Mocht het nodig zijn, help ik je graag verder,

Succes!

• Steven

Hoi,

Bedankt voor de tip, is idd binnen 5 minuten gedaan! Top.

Grt,

Steven

• Jimmy

Beste hr. Bombeeck,

Wat ik vragen wilde, welke type lampjes heb je gebruikt. En is het duidelijk zichtbaar dat ze echt blauw zijn, ik heb ze namelijk in andere auto's gezien maar daar is het niet zo blauw als dat je verwachten zou.

En dan nog een vraag, het airco unit kunnen deze daar de lampjes ook veranderd worden in blauwe verlichting, anders staat het zo suf een blauwe dash en de rest oranje.

gr JimmyR. Bombeeck schreef:

>

> Ik heb deze verlichting zelf al eens vervangen door blauwe

> ledverlichting en de lampjes vervangen is in 5 minuten gebeurd.

> Je hebt er alleen maar een korte kruiskopschroevendraaier

> voor nodig.

> Ik geloog dat het frame rond de cockpit met 3 schroefjes vast

> zit en het teller gedeelte met 2.

> Je dient wel effe de 2 brede witte stekkers los te maken

> anders kan je het teller gedeeltje niet vergenoeg naar voren

> halen.

> Er zitten 3 kleine lampjes in en 3 grote, zijn alle wit, maar

> met een oranje rubbertje eromheen.

>

> Mocht het nodig zijn, help ik je graag verder,

>

> Succes!

• dennisvanleeuwen

r. bombeeck

zou jij mijn fotos willen sturen hoe het met dat blauwe verlichting er uit ziet.

dennisvanleeuwen@hotmail.com

alvast bedankt