Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

IS convertible

• Is200 Charger

Beste Lexusfans en -rijders;

Onlangs was een goede vriend van me in Florida, hij is ginds een ES 350 gaan kopen. Een model dat hier niet verkrijgbaar is.

Hij bracht me toen een folder mee van de IS-convertible waar ik eerder dit jaar al foto's van gezien had op internet.

Nu vraag ik me af of iemand van jullie weet of dit model ook naar Europa zal komen?

Grtz.. S

• Pietje

Volgens mij kun je die auto gewoon via een dealer bestellen en dan wordt deze geimporteerd. Het is natuurlijk wel een stuk duurder, met BPM / invoer enzovoorts. En misschien komt deze op termijn ook standaard in het aanbod. Hoewel de ES, LX enzovoorts ook nooit in de EU zijn geintroduceerd omdat de afzet te klein zou zijn geweest. Maar sinds Lexus zwaar inzet op promotie verandert dit wellicht.

• IS 200 Charger

Inderdaad, wat je zegt van die ES enz. klopt.

Net daarom dat ik vrees dat de IS cabrio mss net als de modellen die je noemde niet naar Europa gaat komen. Want zelfs met alle promoties en dergelijke van Lexus zijn ES en vele andere modellen nog steeds niet ingevoerd.

Dus denk ik niet dat dat een garantie kan zijn dat deze naar de Benelux komen…

• Pietje

Toevallig ben ik nu een week op vakantie in New York maar ik moet zeggen dat ik de LX en de ES niet zo geslaagd vindt qua uiterlijk. De nieuwe IS natuurlijk wel.

• IS200 Charger

De LX is idd niet om over naar huis te schrijven.

Maar de ES daarentegen spreekt me wel aan.

En dan zeker met de gechroomeerde sportgrille en de chrome 18" velgen.

En natuurlijk idd de IS, wat echte een mooie combinatie is van sportiviteit en klasse. Maar eind januari zou de ES350 hier in België moeten zijn. dan stuur ik eventueel wel eens wat foto's door als je dat wilt.

Maar nu ben ik nog steeds niet zeker of de cabrio-versie naar Europa zou worden ingevoerd..

Nog altijd niemand die mij meer duidelijkheid kan brengen hierover?

M.v.g. S…