Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Geluid

• Alex(us)

Hallo allemaal,

Sinds juni 2007 ben ik een trots eigenaar geworden van een IS 200 executive automaat, af en toe bij een snelheid tussen 40 en 60 km/h, voel ik de auto trillen bij de achter wielen als ik de gas loslaat, en als ik gas geef dan verdwijnt de trilling ik denk zelf dat het geluid van de diffrentiel komt??, want mijn versnelling pook trilt helemaal niet als dat geluid zich voordoet, kan iemand mij misschien een tip geven wat het kan zijn? alvast bedankt.

Alex(us)

• Chiel te Riele

Hallo Alex,

Ik heb hetzelfde geluid in mijn auto. De diff olie geb ik recentleijk vervangen echter dit heeft niet geholpen. Tevens heb ik afgelopen wekend de automaatolie ververst. Dit helpt wel het geluid is nu nog af en toe aanwezig. Dit komt denk ik om dat bij het verversen de olie in koppelomvormer blijft. Deze ververs je dus niet. Ik denk dat als ik het nog een keer vervang het probleem over is.

Ik hoor graag of jij nog een andere oplossing weet.

MVGR

Chiel te Riele

IS200 Exec. aut. Spectral Blue / zwart

• alex(us)

Hallo Giel,

Bedankt voor je reactie, ik heb rondom gevraagd inderdaad of het verversen van de automaatbak zal helpen, maar dat werd door iedereen afgeraden, de differntiel olie heb ik nog niet vervangen, maar als ik nu van je hoor dat het niet echt geholpen heeft dan denk ik dat daar toch maar niet aan begin, ik denk dat ik binnen kort naar de dealer rijd en kijk wat ze adviseren en wat daar de kosten van zijn, ik zal je op de hoogte houden.

met vriendelijke groet,

alex areiby