Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Bodykit Lexus IS200

• R. Bombeeck

Zijn er nog meer mensen op zoek naar een complete bodykit voor een Lexus IS200? voorbumper, achterbumper en 2 sideskirts.

Deze sets zijn moeielijk aan te komen in Nederland en zijn bovendien erg kostbaar.

Zelf wil ik deze vanauit Amerika over laten komen, maar om de verzendkoste een beetje te drukken voreg ik me af og er nog meer mensen intresse in hebben?

Deze bodykits zijn al vanaf 200,- euro leverbaar, maar daar komen de verzendkosten nog wel bij.

• Marco

Hallo,

Mischien heb ik ook wel interesse in zo'n body-kit.

Kan je mischien wat foto's doormailen ???

Marco

• R. Bombeeck

als ik van jou je email adres mag, want via dit forum kan ik geen fotos mailen.

mijn email is rudibombeeck@hotmail.com

• tines

hallo ik heb een bodykit van kanimari volgens mij via showoffimports in rijen

• pascal

hallo

ik ben ook wel geinteresseerd in een bodykit,

• Is200 Charger

Als je écht goed wil zitten, dan schaf je je best een TTE bodykit aan.

Achteraf geen problemen en gepruts bij de montage, want deze zijn voorzien om te monteren aan de originele bevestigingspunten.

Bovendien zijn deze van uitmuntende kwaliteit.

Nadeel is wel dat deze merkelijk duur zijn.

Maar ook voor performance parts is TTE de absolute top.

Accessoires en dergelijke koop je best TRD.

Als je dan toch echt op zoek bent naar alternatieven kan je mss eens uitkijken naar een Veilside, Kaminari of Eribuni kit.

check onderstaand links maar eens even:

- www.tte.de

- www.avb-sports.be

- www.trd.com

- www.lextasy.com

M.v.g.

• R. Bombeeck

Bedankt voor de links maar ik vind ze te duur.

Mochten er nog mweer liefhebbers zijn voor een bodykit, maar die er niet zoveel geld aan uit willen geven, hoor ik dat graag.

• Is200 Charger

Ik begrijp deze reactie van te duur.

Maar bekijk de kostprijs in de context.

Als je naar de “goedkopere” merken gaat zit je gegarandeerd met polyester en toestanden wat al een heel pak minder sterk en kwalitatief is (zie avb-sports.be) .

Bovendien komt daar nog eens een heleboel aanpaswerk aan te pas. Als je dit zelf niet kan en dus moet laten doen zal het prijskaartje al niet ver van een TRD of TTE kit zitten.

En om het rijtje met argumenten af te ronden tot slot:

Exclusieviteit en Originaliteit.

Deze lexus is wat men noemt een “exclusieve” wagen, door een kit van “goedkopere” merken te gaan plaatsen vindt ik persoonlijk dat deze exclusiviteit deels verloren gaat. (Met alle respect voor degene die dit wel gedaan hebben, het is tenslotte een persoonlijke keuze en je bepaalt uiteindelijk zelf).

Dit is mijn persoonlijke mening, en ik hoop je er iets met vooruit geholpen te hebben.

Maar misschien zijn er mensen die het anders zien en mij van hun standpunt kunnen overtuigen.

M.v.g.