Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Audio instelling LS400

• Adri

Hallo, wie kan mij helpen?

Bij mijn LS400 bj.1998 kan ik de klank en balans instelling van de audioinstallatie niet verstellen.

Het is een gecombineerd audio/navigatie systeem en dit zou moeten kunnen door op de knop AUDIOCONTROL te drukken waardoor op het scherm de instelfunctie zou moeten verschijnen. Dit gebeurt echter niet. Zit hier een foefje achter of zou er een defect aanwezig zijn?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

• Pietje

Volgens mij kan het met het touchscreen of ook met de audio control draaiknop.

• Adri

Ik krijg het menu voor de klankinstelling niet op het scherm, de audiocontrolknop reageerd niet bij indrukken.

• Pietje

Dan zou het zo maar kunnen dat er iets stuk is. Die van mij doet het wel prima met de knop. Kun je niet via het touchscreen naar het audio menu via de menu knop in plaats van de audio knop?

• Adri

Helaas kom ik niet in dat betreffende menu via het touchscreen dus ik denk dat er inderdaad iets stuk is. Toch bedankt voor de reactie.

Andere tips van harte welkom.

• Pietje

Bij mijn LS400 speelt de CD-speler en de radio alleen valt het geluid vaak weg, start helemaal niet en dan ineens weer wel. Ik laat dit in november nakijken. Waarschijnlijk een los contact ergens of een oude carkit die denkt dat er een oproep binnenkomt.

• Adri

Het werkt weer! Kwestie van de navigatie cd weer invoeren en alles werkt weer.

Deze had ik eruit genomen omdat ik alleen de cd van Duitsland in mijn bezit heb.

Er komt volgens Lexus dealer v.Dorst Breda zeer binnenkort een nieuw geupdate cd van de Benelux uit dus deze ga ik bestellen.

• joep

Adri als je hem al hebt kun je voor mij een kopie maken

Groeten Joep