wat leuk de info van je over je auto wat zal het een prachtig gezicht zijn als die door het verkeer rijd of rijd ik denk eerder gezien de geruisloosheid van de motor schrijd moet je dan zeggen hahaahhaa
mischien ik weet niet of ie iets van classic kent moderne klassieke muziek
dan zou je is moeten zoeken naar muziek van adya classics
dat is een groep uit belgie en die maken klassieke muziek maar dan meer op een moderne mannier gestyld als ik die muziek hier draai zie ik ook beelden van een gracieus rijdende lexus telkens in me gedachte voorbij gaan
ik denk als ik het voor het zeggen had dat ik een mooi reclame campanje kon maken voor lexus
door middel van die muziek te gebruiken bij die mooie techniek van de lexus
mischien een idee dat jij dan voorbij rijd in die auto op die muziek hahahaaha
droomen zijn vaak wel bedrog he hahahaha
nee geintje pier als ik je verhaal zo hoor over wat je allemaal aan de lexus heb laten stylen zal dat je een behoorlijke duit gekost hebben maar dat mag ook he als het je hobby en passie is waarom dan niet zou ik zo zeggen
mijn man heeft dat helemaal nier he die rijd auto en dan vind ie het wel goed
soms droom ik van mooie dingen zoals de lexus en mooie muziek
ik denk dat jij mischien ook wel geen gezin heb met kids en zo wand zo mooie auto en dan ook nog een gezin te onderhouden zal niet meevallen lijkt me het zijn allebei dure hobbys
ook ik heb geen gezin ja ik ben wel getrouwd maar kinderen kan ik niet krijgen dus
ik heb twee hondjes dat zijn voor mij me kids twee westhyland white terriers heb ik een van veertien jaar een een van twee en half jaar
nou ik weet nu verder niets meer te melden
ik moet wel zeggen dat je berichtje me goed deed wand was de afgelopen dagen niet in zo prettige stemming maak niet zo leuke goede dingen mee momenteel
maar troost me met de leuke nieuwstjes die ik van jou lees en met de gedachte dat na regen zonneschijn komt en dat ik binnekort weer is een lexus mag aanschouwen in het verkeer mischien ergens