Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

rijden jullie allemaal lexus ?

• galina

hallo ik ben een vrouw van 42 jaar jong

mijn vraag is zijn er alleen mannen die verknocht zijn aan het merk lexus of zijn er ook vrouwen zoals ik die een lexus prachtig vinden

ik zelf rijd geen auto en me man is gek van zijn renault maar o als ik de lexus zie

dan kan ik daar zo van genieten wat een gratie heeft die auto ik vind het een topper in de auto geschiedenis en dat voor een vrouw he groetjes lexus rijders in nederlands wat zou het leuk zijn als er is een lexus tocht kwam en dat ik dan aan de kant sta en die mooie gave autos voorbij mag zien rijden

hmmmmmmmmmmmmmmmmm

• Pier

Hallo Galina,

Sinds oktober 2006 rijd ik in een Lexus IS200 automaat uit 1999.

Ik heb al vele merken auto's gereden, maar in de Lexus voel ik mij een koning te rijk!

Heb dit instapmodel altijd het allermooiste model gevonden. De stilte in de auto als je ermee rijdt, de luxe afwerking van het interieur, de uitstraling van de auto als hij geparkeerd staat…… ik geniet elke dag als ik ermee naar mijn werk rijd!!!

Heb de standaard audio-installatie behoorlijk opgewaardeerd en nu is het echt heerlijk luisteren naar de muziek. Niet zo hard mogelijk, maar zo mooi mogelijk!!

Ik kan jouw bewondering voor een Lexus best begrijpen.

Zo'n tocht van allemaal Lexussen zou inderdaad fantastisch zijn.

Zou de importeur van Lexus dit misschien kunnen organiseren? Het zou een enorme promotie en mooie reclame betekenen voor dit merk.

• galina

zou leuk zijn als we dat voor me kaar kregen zo een rit zou helemaal top zijn als dat lukte maar goed maakt niet uit ik vind ze in het zilver en in het zwart heel mooi wat voor kleur heeft jou lexus

• galina

bedankt voor je reaktie piere ik vond het al zo sneu dat er niemand reageerde dus vandaar

groetjes en als je is met me wilt chatten op msn smits1965@hotmail.com

voeg me maar toe dan lijkt me leuk met mensen die een lexus rijden te chatten vind het een top merk dan is een mercedes niets he

• Pier

Hallo Galina,

De mijne is zilvergrijs van kleur.

Toen ik hem kocht had hij al zo'n 163.500 km gelopen, maar deze redelijk hoge kilometerstand weerhield me er niet van om deze Lexus aan te schaffen. De geroemde betrouwbaarheid was voor mij doorslaggevend. En natuurlijk de mooie looks; in een testverslag werd dat ook aangehaald; hoe langer je naar de IS200 kijkt, hoe mooier je hem gaat vinden. Je ontdekt steeds meer finesses, het mooie lijnenspel enz.

groeten,

Pier

• galina

oke een zilvergrijze lexus mooi man ja inderdaad hoe vakker en hoe langer je kijkt naar de lexus hoe mooier hij is en hoe meer je ontdekt

je heb geloof ik als ik het goed onthouden heb een basis en een sport of een executive uit voering van deze lexus de top van snelheid is 215km u bij aceleratie 0 tm 100

vermogen van motor 114kw 155 pk bij 6200 toeren per minuut en max 195 bij 440 toeren per minuut

zoals je ziet heb ik een beetje huiswerk gedaan over de lexus merk je nog byzonderheden die je opvallen aan het rijden bij de lexus

zo heb ik vernomen dat ie enorm goed op de weg schijnt te liggen wat voor mensen heel belangrijk is vooral bij snelle bochten en wendingen van deze mooie auto in het verkeer

nou ik hoor het wel weer groetjes

• Pier

Hallo Galina,

Ik heb de executive uitvoering; hij heeft een VDO 5000 navigatiesysteem, airco, achteruitrijsensoren en een mooie dikke sportuitlaaat.

Het is een vrij zware auto, gewicht van 1335 kg, dat merk je bij de acceleratie van bv. 0 - 70 km/uur. Hij moet er echt aan sleuren; daarentegen gaat hij er als de bliksem vandoor als je bij pakweg 80 km/uur het gaspedaal intrapt. Dan trekt hij als een lier. Heeft natuurlijk te maken met het koppel dat pas bij 4600 toeren volledig beschikbaar komt.

Ik scheur ook niet bij elk verkeerslicht weg om het brandstofverbruik niet bovengemiddeld te maken, want in vergelijking met mijn vorige auto ( Skoda - Fabia 1.4) rijd ik gemiddeld toch 1 l / 9,5 km. Bij de Skoda haalde ik met gemak 1:14, waarbij ik redelijk veel stadskilometers maak.

De 2-litermotor doet zeer stil zijn werk en dat maakt iedere keer weer indruk; daardoor komt de huidige audio-installatie goed tot zijn recht. Heb de tuner-cassettespeler die normaal in de Lexus zit, eruit laten bouwen en daarvoor in de plaats is een JVC dvd-tuner-versterker ingebouwd, gecombineerd met een Focal composet met in de achterbak een 4-kanaals Nakamichi versterker met een JL audio subwoofer. Nogmaals, mij gaat het niet om de kracht waarmee de bas gespeeld kan worden, maar meer om de zuiverheid. Het mag best pittig klinken, maar het moet geen boembas worden.

Tot zover deze keer mijn bericht.

groeten,

Pier

• galina

wat leuk de info van je over je auto wat zal het een prachtig gezicht zijn als die door het verkeer rijd of rijd ik denk eerder gezien de geruisloosheid van de motor schrijd moet je dan zeggen hahaahhaa

mischien ik weet niet of ie iets van classic kent moderne klassieke muziek

dan zou je is moeten zoeken naar muziek van adya classics

dat is een groep uit belgie en die maken klassieke muziek maar dan meer op een moderne mannier gestyld als ik die muziek hier draai zie ik ook beelden van een gracieus rijdende lexus telkens in me gedachte voorbij gaan

ik denk als ik het voor het zeggen had dat ik een mooi reclame campanje kon maken voor lexus

door middel van die muziek te gebruiken bij die mooie techniek van de lexus

mischien een idee dat jij dan voorbij rijd in die auto op die muziek hahahaaha

droomen zijn vaak wel bedrog he hahahaha

nee geintje pier als ik je verhaal zo hoor over wat je allemaal aan de lexus heb laten stylen zal dat je een behoorlijke duit gekost hebben maar dat mag ook he als het je hobby en passie is waarom dan niet zou ik zo zeggen

mijn man heeft dat helemaal nier he die rijd auto en dan vind ie het wel goed

soms droom ik van mooie dingen zoals de lexus en mooie muziek

ik denk dat jij mischien ook wel geen gezin heb met kids en zo wand zo mooie auto en dan ook nog een gezin te onderhouden zal niet meevallen lijkt me het zijn allebei dure hobbys

ook ik heb geen gezin ja ik ben wel getrouwd maar kinderen kan ik niet krijgen dus

ik heb twee hondjes dat zijn voor mij me kids twee westhyland white terriers heb ik een van veertien jaar een een van twee en half jaar

nou ik weet nu verder niets meer te melden

ik moet wel zeggen dat je berichtje me goed deed wand was de afgelopen dagen niet in zo prettige stemming maak niet zo leuke goede dingen mee momenteel

maar troost me met de leuke nieuwstjes die ik van jou lees en met de gedachte dat na regen zonneschijn komt en dat ik binnekort weer is een lexus mag aanschouwen in het verkeer mischien ergens

• galina

ik heb nog iets moois ontdekt er zijn twee muziek stukken gecomponeerd speciaal voor de lexus dat las ik op de http://www.lexus.nl/about_lexus/news_and_events/lso_promo.asp

pagina daar word dat verteld de muziek stukken kun je daar ook beluisteren

het eerste muziek stuk heet summon the hero

en het tweede muziek stuk heet karma nirvana

het zijn mooie muziek stukken maar je moet dan wel wat van classieke muziek houden he dan vond ik mijn muziek keuze toch wel wat mooier maar goed smaken verschillen he de muziek stukken zijn bijde gecomponeerd door

chesnay hawkes

groetjes ik wilde je dit nieuws toch even laten weten

• Jimmy

galina schreef:

>

> bedankt voor je reaktie piere ik vond het al zo sneu dat er

> niemand reageerde dus vandaar

> groetjes en als je is met me wilt chatten op msn

> smits1965@hotmail.com

> voeg me maar toe dan lijkt me leuk met mensen die een lexus

> rijden te chatten vind het een top merk dan is een mercedes

> niets he

Sorry maar, je lijkt wel geobsedeerd en dan niet alleen van de Lexus…

Hoop dat je hem begrijpt.