Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

I need a front bumper and new headlight.

• El Konkistador

Halo mensen ik zit hier op de antillen maar de geweldadige jingens hier hebben voor mijn auto gesprongen zodat ik hem aanreed en die jongen kreeg natuurlijk niks maar mijn auto heeft een schade opgelopen van een deuk in de front bumper en een kappote koplamp.

Die spullen zijn duur maar ik wil alleen even vragen of er daar in Nederland een soort junkjard is waar ik die onderdelen heel goedkoop kan kopen of als iemand van jullie toevallig deze onderdelen heb.

Laat me weten A.U.B

het is voor een Lexus sc400 uit 1994.

IK kan s';avonds niet meer rijden en op deze eiland kan ik dit soort onderdelen voor een Lexus niet vinden.

• J

De SC 400 is in Nederland volgens mij niet officieel verkocht, dus nauwelijks te vinden. Ik zou in Amerika zoeken, via eBay worden vaak onderdelen aangeboden, soms ook internationaal.

• El Konkistador

Never Mind mijn vrienden in Michigan hebben alles voor mij gevonden en de spullen zijn al onderweg naar Aruba.

Sorry maar ik was zo in a hurry om die spullen te vinden ik heb iedereen gebeld en ook hier geplaatst in case iemand het zou hebben maar ik heb al gevonden in Michigan en ook dezelfde kleur als mijn auto ook.

Maar B.t.w kunnen jullie mij vertellen welke Lexus modellen er in Nederland wel verkocht worden?

Mijn auto kwam uit the U.S.A en daar hebben ze de LS,SC,IS,RX,GX,LXen ES.

Hebben jullie die allemaal ook in Nederland?