Hallo allemaal,
Ik bied een zwart lederen versnellingspook te koop aan voor een Lexus IS200 automaat. De pook is licht beschadigd op de kop doordat de vorige eigenaar een (trouw)ring droeg. Het plekje is 1 cm bij 0,5 cm. Het lijkt alsof er iets van de (boven)laag van het leer af is. Er is geen kleurverschil, maar wel structuur- of oppervlakteverschil. De pook is verder in goede staat zonder krassen of overige schade. De prijs voor een nieuwe lederen pook is bij de Lexusdealer 169 euro incl. btw. Ik bied deze versnellingspook aan voor 55 euro.
Als je zelf nog geen lederen pook hebt, dan hoort er nog een chromen stukje onder als verloop naar de chromen stang. Dit onderdeeltje kost bij de Lexus dealer ongeveer 11 euro ex btw.
Deze pook kan interessant zijn als je zelf al een meer beschadigde lederen pook hebt, of iets anders wilt dan de chromen bal. Een lederen pook voelt warmer dan de chromen bal, heeft meer grip en ligt lekkerder in de hand. Ook is de uitstraling anders. Mijn IS 200 is een automaat. Ik weet niet of deze pook ook geschikt is voor schakel.