Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

remmen

• harm

Hallo wie heeft raad mijn is 200 heeft 80000 km op de teller staan en nu begon zonder aanleiding de linker voorrem tijden het rijden op de rijksweg te trillen en bij het remmen werd dit erger tevens werd de rem zo heet dat je je vingers brande aan de velg de andere kant kon je gewoon beetpakken wat dus al aangeeft dat de rem blijft aanloppen

wiel verwijderd en remkauw gedemonteerd remblokken zijn nieuw alles staat in de koperslip en beweegt normaal rem cilinder kan terug geduwd worden kan allen niet beoordelen of hiervoor meer kracht dan normaal nodig is afdichtingen zijn in orde rem olie is bij 60000 km vevangen ABS geeft ook geen storing aan

veder is alles schoon en droog

Heeft iemand een idee dan hoor ik dit graag

m vr gr Harm

• harm

Reageer zelf maar op mijn storing

De wagen stond al bij lexus rotterdam en heb hem vandaag opgehaald

Er zijn aan de linker kant twee nieuwe cilinders ingegaan een van deze was volgens lexus geoxideerd wat zou komen door te weinig rijden en niet hard genoeg remmen ????

Maargoed kan morgen weer rijden

En de rekening € 505

m vr gr Harm

• Pier

Hallo Harm,

Heb zelf soortgelijk probleem gehad na het monteren van winterbanden. Heb gewoon 3 weken zonder problemen met de winterbanden gereden tot op een maandagmorgen bij het op de A44 rijden een enorme trilling in het stuur merkbaar werd.

Ook mijn linkervoorwiel werd enorm heet. Uiteindelijk bleek mijn schijfrem kromgetrokken te zijn, waardoor er een dure reparatie volgde: remschijven + remblokken vervangen en de remklauw moest gereviseerd worden. Bij elkaar een 1100 Euro.

• roy

Harm,

Is lexus-Roterdam een goede dealer,met onderhoud en prijs.

Heb ook een IS 200 uit 1999.

Roy