Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

cruise control IS200

• rene

Wie weet of achteraf inbouw van een originele cruise control op een IS200 (handgeschakeld) mogelijk is.

• Joep

Tuurlijk is het mogelijk, alleen wel kostbaar…. Reken op enkelen honderden euro's

• rene

Wat moet er allemaal gebeuren dan, ligt de bedrading er al,is de ECU voorbereid, is het alleen een kwestie van de schakelaar in het stuur monteren en een koppelingsschakelaar monteren het werkt?????????

• rene

Niemand????

• paul

Toen ik mijn IS200 kocht, heb ik het ook gevraagd bij de dealer of het mogelijk was om originele Lexus cruise control op een handgeschakelde te plaatsen. Volgens hun was dat toen onmogelijk. Ze konden wel een aftermarked cruise control inbouwen van het merk vdo als ik mij goed herinner. Ik heb toen maar een automaat gekocht omdat de cruise control daar standaard op stond. Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen seconde spijt gehad dat ik de automaatversie genomen heb.

• Bert

Achterafinbouw van een originele Lexus Cruise Control op een IS200 was bij mij ook niet mogelijk, echter wel gekozen voor een VDO Cruise Control, zonder problemen 7 jaar mee gereden. Heb nu een nieuwe Lexus IS250 Sport/Executive automaat en daar zit de Cruise Control standaard op, veel fijner dan achterafinbouw kan ik zeggen