Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Change of looks

• IS 200 Charger

Ik ben eigenaar van een IS 200, voorlopig nog origineel.

Maar zinnens van enkele kleine dingen te veranderen.

Zo ga ik de amerikaanse bumpers plaatsen (die met de zijdelingse standlichtjes).

Maar ik zou graag angel-eyes steken, alsook een dubbele uitlaat (1 linkse kant, 1 rechtse kant) die niet teveel lawaai maakt. Om mijn zijdelingsepinkers weg te werken ben ik op zoek naar spiegels waar de richtingaanwijzers ingewerkt zitten, die liefst dan ook ook nog naar boven dichtklappen zoals bij de BMW 7-reeks.

Iemand een idee waar je zulk materiaal kan kopen?

Ben zelf uit België, maar hier is nauwelijks iets te vinden.

Hoe zit dat in Nederland?

M.v.g. S.

• Pietje

Waarom niet uit de USA importeren? Er zijn genoeg webwinkels met Lexus customization materiaal.

• Lions Fan

Dubbele uitlaat gaat niet lukken want als je een extra uitlaat zet dan moet je ook o.a. extra oxygen sensors zetten voor die uitlaat en dat gaat niet werken met jou ECU.

• Jimmy

Heb je inmiddels al adresjes gevonden, in Nederland. Dubble uitlaatsysteem is trouwens wel mogelijk heb het zelf gezien, ik meen dat EPS het doet. Even googlen onder vermelding EPS.

Jimmy

• IS 200 Charger

Ik heb nog geen adressen gevonden.

Wat die uitlaat betreft, ik heb het zelf ook al gezien, maar dat was wel een circuitwagen. Maar die kunnen wel volledig de uitrusting veranderd hebben, en eventueel kofferbak verslepen hebben ofzo. Daar heb ik nu geen gedacht van..

Maar ook voor de angel-eyes heb ik nog steeds niks gevonden..

• Jimmy

Neen je hebt gelijk in Nederland is er inderdaad niet veel te vinden, zeg maar gerust bijna niets. Wat betreft die angels eyes op marktplaats is er een adverteerder die de ringen in diverse afmetingen los verkoopt, ik zit te overwegen ze zelf in te bouwen. Kijk even op jeroentje.nl misschien dat je daar wat aan spoilers kunt vinden, ik heb zelf al gekeken maar ik vindt ze niet zo..

gr Jimmy (als je wat gevonden hebt wil je het me dan laten weten)

• paul

Op www.ebay.co.uk kan je ze gewoon bestellen. Ze komen wel van Hong Kong af maar dat is niet echt een probleem. Ik heb donkere achterlichten gezet in mijn is200, en die kwamen ook van Hong Kong af. Perfect ingepakt en splinternieuw. Op een kleine 2 weken waren ze hier. Het kon ook vlugger maar dan liepen de verzendkosten wat hoog op.

• IS 200 Charger

Ja, die ringen bieden ze ook aan op op www.lextasy.com

Maar dat vindt ik niet echt tip top.

Ik zou ze veel liever in een volledige lichtenblok willen bestellen.

Toch alvast bedankt