Halloo,
Ik zou graag meer willen weten over de Lexus IS200 Sport, mijn oog is gevallen op een model uit 2003 met 115.000km (nap) vraagprijs voor 15000 Euro. Zelf ben ik een VWrijder, en zou ik in 1eplaats voor een Golf4 Tdi rode D en I gaan… De VW heeft 160.000km op de teller en vraagprijs is 12.500 Euro. Nou ken ik de degelijkheid en waardevastheid de Golf, zelf rijd ik nu in een Golf 4 Tdi met rode I bwj.99…..Maar toch heel nieuwsgierig als ik ben vind ik die Lexus echt wel wat hebben….Zijn ze echt betrouwbaarder, afgezien van de normale onderhoudskosten, dan deze Lexus IS200 Sport?….Ik zelf ga voor degelijkheid en kwaliteit, heb zelf ookwel een Alfa 156 2.4 JTD gereden…maar stond wel elke jaar voor een probleempje bij de garage, en dat heb ik met de Golf4 niet…Pluspunten om een Lexus aan te schaffen is voor mij dan : Design,( wel spannender dan een Golf4), betrouwbaar?, en hoe zit het met de onderdelenkosten? moet ik straks iets meer betalen bij een normale onderhoudsbeurt dan de Golf 4 die ik rijdt??
groetjes!!