Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Opzet armsteun IS 200 uit 2001

• Steven

Ik ben op zoek naar een opzet armsteun voor een IS 200 uit 2001. Volgens de dealer worden deze niet meer gemaakt en zijn ze bij hun ook niet meer te krijgen. Deze armsteun kan je klikken op opbergbakje bij je rechterhand. Heeft iemand misschien een ander idee voor een armsteun, zonder al te veel aan de stoel te boren?

Grt,

Steve

• tom

Ik heb dat ook eens nagevraagd om zo een armsteun in mijn is200 van 2000 te plaatsen. Het probleem is dat je de hele middenconsole (van onder de radio tot achter) moet vervangen omdat de bevestiging voor de armsteun in die console ingewerkt zit. Dat zou toen rond de 750euro kosten volgens de dealer. Als je tevreden bent met alleen de armsteun, die worden regelmatig op ebay.com aangeboden voor zachte prijzen. Je moet dan wel onder is300 want de is200 is in amerika nooit verkocht geweest.

• paul

Hier staat een ombouwkit voor de armsteun.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-Genuine-OEM-2001-Lexus-IS300-Armrest-Conversion-IS_W0QQitemZ150120610391QQihZ005QQcategoryZ33695QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

• lexus.is

Geachte Steven,

Mail me even uw nummer. of bel me op +31 6 - 230 897 45

Ik verkoop namelijk mijn originele armsteun waar je naar zoekt.

Het is een leder exemplaar inclusief de gehele middenconsole zodat het eenvoudig om te bouwen is.