Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

cdspeler

• m schimmelpenning

mijn cd speler is kapot hij geeft err3 aan,van een lexus is200 bj2000 weet iemand een oplossing laten maken bij de dealer kost 400 euro bedankt.

• Jimmy

Ik heb hetzelfde probleem gehad, heb hem toen zelf uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Probleem was dat er een cd vast zat. Misschien kun je het proberen wie weet dat het jou ook lukt.

Jimmy

• Michel Navarro

Hallo Jimmie,

Ik krijg geen error melding, maar krijg de CD er niet in. Hij zegt wel ‘Wait for CD1’, maar ik krijg de CD niet naar binnen.

Weet jij of iemand hier iets op, en hoe haal ik 'm er eventueel want ik zie geen schroefjes zitten?

Dank voor jullie reactie.

Groet, Michel.

• Jimmy

Michel,

Boven de verwarmingsrooster heb je twee schroeven, deze kun je makkelijk losdraaien, verders heb je onder je radio een soort van paneel waar de schakelaar van de snowcontrol in zit. Als je hier je hand onder schuift kun je hem voorzicht lostrekken daar zitten ook twee schroeven. Daarna moet je de radio van boven naar voren laten kantelen, LET OP dat je het voorzichtig doet ander beschadigd je dashboard. Als je dan je stekkers ontkoppelt kun je hem eruit halen, als je verder wilt gaan kun je dit misschien proberen. Als je de radio voor je hebt, heb je boven twee soorten van klikjes zitten deze zitten ook onderin. Je kan dan de voorzijde waar de knoppen aan zitten eraf wippen. Kijk daarna of je iets raars ziet zitten bij het palletje dat eigenlijk dus open en dicht moet kunnen voor het innemen van cd. En als dat het niet is weet ik het eigenlijk ook niet meer, zonder het te zien.

Hoop dat je qua info verder kunt.

gr JimmyMichel Navarro schreef:

>

> Hallo Jimmie,

> Ik krijg geen error melding, maar krijg de CD er niet in. Hij

> zegt wel ‘Wait for CD1’, maar ik krijg de CD niet naar binnen.

> Weet jij of iemand hier iets op, en hoe haal ik 'm er

> eventueel want ik zie geen schroefjes zitten?

> Dank voor jullie reactie.

> Groet, Michel.

• Michel

Hallo Jimmy, ik heb zojuist zitten spitten naar de schroeven boven de verwarmingsrooster en onder de radio, maar zie helemaal geen schroeven zitten. Misschien komt het doordat ik een amerikaanse IS300 uitvoering hebt zonder navi-systeem.

Ook de snowcontrol bevindt zich bij mij naast de (automaat)schakelpook.

Of moet ik het matje dat geplakt zit bovenop verwijderen?

Of moet ik het verwarmingsroosters er uit trekken?

Alvast heel erg bedankt!

Michel.

• Michel

Het onderkandje heb ik inmiddels los gekregen, dus er zit beweging in. Maar hoe ik het bovenste deel: bakje op dashbord + luchtroosters nu los krijg is me nog een raadsel? Aangezien ik geen navi-systeem er op heb zitten denk ik dat het alleen een kwestie van trekken is, maar ik wil graag een bevestiging van iemand dat er bijvoorbeeld straks geen schoeven zitten onder het geplakte matje in het dashbordbakje. Ik wil 't niet beschadigen.

Help!

• Michel

Joepie, het is gelukt. Ik heb alles eruit gekregen.

Alleen is de CD-speler met wisselaar gestorven.

Ik zal nu op zoek moeten naar een gebruikt exemplaar

of een setje aanschaffen zodat ik een normale kan inbouwen.

Alleen weet ik niet of ik dan met de stekkers goed uitkom.

Heeft iemand hier wellicht al ervaring mee?

Bedankt alvast!