Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus GS300 te huur gevraagd voor Bruiloft Heerenveen

• Arie

Ik ben op zoek naar een Lexus, liefst GS300, als trouwauto voor vrijdag 5 oktober 2007 in Heerenveen (Frl.)

Wie kan mij helpen????

• bob

hallo,

Ik kan je wel helpen aan een ls400 uit ´91. en tegen die tijd waarschijnlijk met chromen velgen en chromen uitlaten ;-)

• Arie

Hallo Bob,

is ook een erg leuk idee…… hou me aanbevolen. Kom je toevallig uit de buurt?

Groeten,

Arie.

Je mag ook reply-en op mijn mail, arie@kramp.speedlinq.nl

• K.Fluitsma

hallo Arie,

Heb een GS300 beschikbaar inclusief chauffeusse voor euro 500 ex btw.

vriendelijk groetend

K.Fluitsma

• jacob

Ik heb er ook 1 uit 1998 blauw met een bijzondere uitstraling als je wilt stuur ik een foto?

Ik heb er ook nog een te koop uit 1994 donker groen als je er voor weinig er elke dag in wilt rijden!? kosten vallen reuze mee, zeker als je een liefhebber bent. maar pas op als je er een maal in gereden hebt kan je niet meer terug!! dan ben je voor altijd verslaafd. Het enige wat beter is valt buiten ons budget!?

groet Jacob

Ps je kunt hem dagelijk bezichtigen in Balk

• Ferry

Heb een Lexus Gs300 T3 uit 97. Het oude model dus maar speciale uitvoering. Hiervan rijden er maar enkele rond in Nederland. Kleur zwart.Mocht je dus nog op zoek zijn, stuur maar een mailtje.

Met vriendelijke groet, Ferry