Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

onderdelen

• comprex

Sorry Pietje, heb jij m'n eerste bericht gelezen? Ik denk het niet. En bij carparts staat wel Lexus in de lijst (bij de overige merken). Maar lees ook even het bericht van Marco op 1-3. Dan is het denk ik duidelijker wat de vraag echt is.

• marco

Bedank heren voor de aandacht,vooral comprex voor de zeer volledige antwoorden en ideen.

Het lijkt mij dat je zeer veel voorraad moet hebben en dus kapitaal om je te kunnen onderscheiden van de anderen.

m vr gr marco

• wilfre

marco

weet jij of heb je idee waar ik evt tegen een red.tarief mijn cd spele voor LEXUS IS kan repareren? Cd die erin zitten gooit hij er niet uit en leest ook niets.

ERR03 melding.

Alvast bedankt

Wilfred

• R. Bombeeck

Je cd wisselaar laten repareren valt niet mee denk ik, maar mocht het echt niet lukken heb ik nog een prime werkende 6 cd wisselaar van een IS300 uit 2004.

Mocht je intresse hebben, laat het s.v.p. weten.

Succes ermee!

• WILFRED

GOEDEMIDDAG

DANK VOOR JE REACTIE.

WIL GRAAG EVEN CONTACT MET JE HEBBEN PER TELEFOON.

MIJN NUMMER IS 06 22 11 3000 OF ANDERS WIL IK JOUW OOK WEL BELLEN ALS JE JE NUMMER ACHTERLAAT !<

TOT HORENS

WILFRED