Beste John,
Zal ik je ff uit je droom helpen…… ben zelf ook een LS400 ´91 rijder wees er echter wel van bewust dat je voor megakosten kan komen te staan, ik ben zelf ook al 3000 euro lichter en er komt nog meer aan.
Het nadeel van die oude Lexussen dat ze in de meeste gevallen jaren geen goed onderhoud hebben gehad wat ik dus had de complete ontsteking moest vervangen worden dus vanaf bobine tot bougies, en dan moet meestal ook nog de distributie riem vervangen worden, fusee kogels en zwak puntje van deze auto´s is dat de stuurpomp het begeeft (gaat lekken meestal op te lossen met nieuwe pakking set ± 60euro) en in mijn geval was het pomphuis beschadigd kon dus een 2de handse pomp aanschaffen a 550 euro.
Verder moet je zeker opletten of de keerringen van de achter cardan as niet lekken, dit duidt meestal op het feit dat er mee getrapt is, verder….. ehh luchtvering?! Ik hoop niet dat ik op een ochtend de auto scheef aantref wat dan weer duidt op een defecte sensor of erger nog, lekke luchtvering. kosten? duizenden euro´s….
Oftewel alles wat kapot kan gaan gaat in de regel ook kapot zeker als je bedenk dat die auto´s richting old-timer gaan.
Ik ben wel te spreken over de electronica bijna alles werkt gewoon nog.
Succes!
Bob