Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

IS350

• Chris

Heeft iemand een idee of, en zo ja wanneer, de IS350 naar europa/nederland komt?

• ernesto

Gewoon nog even wachten (2008) op de IS 500 lijkt mij.

http://pressroom.toyota.com/Images?&criteria=%2B08LexusISF

http://pressroom.toyota.com/Releases/View?…YT2007010840613

Lexus komt met een divisie voor supersnelle modellen.

Lexus heeft dit zelf bevestigd met het vrijgeven van een eerste foto van de IS-F.

De Amerikaanse markt is belangrijk voor Lexus en mede daarom zal de snelle IS in januari 2007 op de Detroit Motor Show worden onthuld.

De F-divisie moet de aanval openen op AMG (Mercedes), Quattro GmbH (Audi) en BMW’s M-divisie.

Alles wijst erop dat het Lexus menens is met de IS-F.

Lexus heeft bevestigd dat de super-IS net als de concurrentie een dikke V8 krijgt. Er wordt nog niet officieel over het aantal pk’s gerept, maar bronnen hebben het over 425 pk.

Daarnaast meldt Lexus nog dat op Detroit ook een supersportwagen wordt getoond. Dit is een voorbode van de 500 pk sterke super-Lexus die in 2008 op de markt komt.

www.lexusfseries.com

In amerika wordt de prijs rond de 50.000 dollar

Hij zal hier waarschijnlijk door de haags maffia zelfs boven de 80.000 euro's gaan worden.

• Chris

Had ik gezien ja, maar die bobbel op de motorkap ziet er toch niet best uit. Verder prima specs maar inderdaad te duur. IS350 is in de VS 4000 dollar duurder. Als ze het hier voor 4000-5000 euro doen ben ik verkocht. 306 pk is voor mij genoeg.

• ernesto

Hier nog een bijdrag van een lid van het forum :

De IS350 is overigens alleen in automaat verkrijgbaar, dus samen met een wat grotere motorinhoud zorgt dat voor iets minder verkopen. De amerikanen vinden de IS250 maar heel erg langzaam, terwijl het hier in europa toch wel sneller dan gemiddeld is. Daarnaast houden de europeanen wat meer van handbakken.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het erg jammer is dat ze het hier niet aanbieden… maar je kan ze natuurlijk altijd wel importeren……. Dat lijkt me trouwens wel een leuke… een IS350 importeren en IS250 letters erop zetten.

Ik meen ergens een keer gelezen te hebben dat de IS350 niet naar europa gaat komen. Men verwacht blijkbaar er te weinig van te kunnen verkopen.

De toekomst zal het gaan uitwijzen of het ook zo isomhph.

• koetsier

Ik was ook erg onder de indruk van de is 350…. had hem bijna geimporteerd maar na wat informatie te hebben ingewonnen heb ik er toch van af gezien. De is 350 is echt voor de Amerikaanse markt… andere onderdelen en hij voldoet niet aan de Europese eisen… Kan hem dan misschien alleen via Duitsland importeren maar je navigatiesysteem en zelfs je radio werken niet meer (optimaal), Genoeg redenen voor mij om lekker goedkoop een is 250 luxury uit Duitsland te halen… automaat / best pittig trouwens