Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

teleurstelling GS 300

• Kees Kok

Hallo,

ik reed een Toyota Carina, was er dik tevreden mee.

Ik wilde hem hooguit ooit eens inruilen op een Lexus, m.n de GS 300, een prachtige auto.

Welnu, zo gezegd zo gedaan.

Ik kocht bij de dealer in Sittard een GS 300 uit 1998 met 170.000km op de teller.

Het rijdt heerlijk, maar ik ben onaangenaam verrast door de rijwind geluiden.

Vanaf 100 kmh zijn deze overduidelijk aanwezig, daar had ik in mijn Carina nauwelijks last van.

Een gesprek voeren boven de de 100km moet met stemverheffing.

Verder zingt de aandrijving zo irritant.

De banden zijn Michelins, ik meen dat dat toch ook comfortabele stille banden zijn.

Neen, ik dacht dat Lexus er prat op was stille auto's te maken, maar dit vind ik steeds irritanter.

Ik heb geen ervaring ermee, ik kan me niet voorstellen dat je er iets aan kunt doen..

Normaal of heb ik gewoon pech?

• Antoine

Hallo,

ik denk dat je zoals je zegt (gewoon!!) pech hebt ik heb n.m. ook een lexus 300 gehad uit 1998 deze reed gewoon fantasties en als je het hebt over stil ja dan was deze auto stil van binnen en van buiten.ben er een keer of 4 ,5 mee naar zuid -frankrijk op vakantie geweest en reed gewoon super op lange afstand.

mag ik je een tip geven om eens terug te gaan naar de daeler kijken of deze je verder kan helpen. heb nu intussen weer een lexus rx300 en ook deze rijd super ,kortom gewoon tevreden anders was er bij mij ook geen 2de gekomen.kijk anders maar eens op www.autotrader.nl en lees de test erover.

m.vr.gr.

Antoine

• eric

Als de banden aan vervanging toe zijn Bridgestone RE050 of Pirelli Zero Assimetrico er op laten monteren. Hoogtemaat 40 of 50. Voor verdere reviews www.reifentest.com

Groet, Eric

• kees kok

Ok Antoine, Eric,

bedankt voor jullie reactie.