Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Aanschaf Lexus GS 300

• A. van Berkel

Beste Lexus-rijders,

Waarbij moet ik opletten bij de eventuele aanschaf van een Lexus GS 300 bj. 1994

met 136.564 km. (NAP) op de teller. Is deze auto voorzien van een distributieketting- of riem? Indien voorzien van een riem bij welke kilometrstand moet deze vervangen worden? Kan ik bij deze kilometestand onkosten verwachten? Heeft iemand van jullie ervaring met het trekken- en rijden van een caravan achter een GS300?

BvD

Met vriendelijke groet,

A. van Berkel

• Lexus

Deze GS is voorzien van een distributieriem die eens in de 8 jaar (met een maximum van 150.000km) vervangen moet worden.

Het trekken van een aanhanger levert geen probleem op (als er een trekhaak opzit ten minste, want die zijn niet meer leverbaar).

• H.Brukx

Beste heer van Berkel.

I.p. hoef zul je niet voor verrassingen komen te staan. Ik rijd zelf een gs300 uit 1996 met 180000km op de teller. Een geweldige auto. Ook qua trekkracht een top auto. Ik denk dan ook dat het een perfecte auto is om een caravan te trekken.

Bijna geen onkosten. Al bij al een zeer betaalbare auto voor de ‘normale’ mens.

M.v.g. H. Brukx