Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

navigatiecd gs300

  • Johan

    Ik ben nog steeds op zoek naar navigatiecd,s van frankrijk duitsland en een nieuwere van de benelux, deze mevrouw is uit 1998 en stuurt mij vaak het water in.

    Eerdere pogingen zijn op niets uitgelopen, ze moeten toch bestaan??

    Groet Johan

  • TWINPJ

    Hallo Johan,

    Mijn navigatiecdroms waren zowel wat systeemsoftware als kaarten betreft ook verouderd.

    Daarom via http://www.navco.nl de volgende cdroms besteld:

    CD Benelux-XL TA 2006/2007 + Europa CD VDO, Carin, BMW, Renault voor €128.00 en Systeem Software MO5076 7.60 voor VDO MS5000, MS5100 en MS6000 voor €35.00.

    Ook voor Frankrijk moet je daar een uptodate cdrom kunnen bestellen.

    Vr. groeten,

    Pier Jongsma

  • Johan

    Beste Pier,

    Ik belde net met Navco en die zeggen dat het gehele computersysteem vervangen moet worden, a raison de 8000 € dit bedoel jij toch niet?TWINPJ schreef:

    >

    > Hallo Johan,

    >

    > Mijn navigatiecdroms waren zowel wat systeemsoftware als

    > kaarten betreft ook verouderd.

    > Daarom via http://www.navco.nl de volgende cdroms besteld:

    > CD Benelux-XL TA 2006/2007 + Europa CD VDO, Carin, BMW,

    > Renault voor €128.00 en Systeem Software MO5076 7.60 voor VDO

    > MS5000, MS5100 en MS6000 voor €35.00.

    >

    > Ook voor Frankrijk moet je daar een uptodate cdrom kunnen

    > bestellen.

    >

    > Vr. groeten,

    >

    > Pier Jongsma

  • TWINPJ

    In mijn auto is het VDO MS5000 navigatiesysteem ingebouwd. Zowel de software als de kaarten waren verouderd.

    Daarom bij Navco de cdrom met de software-update gekocht en de kaarten van de Benelux van 2006/2007.

    Heb dus niet het navigatiesysteem behoeven te vervangen, zoals Navco bij jou voorstelt.

    groeten,

    Pier

  • loek_p

    Beste Johan,

    Zelf zoek ik ook de (CD-)versie van Frankrijk voor mijn lexus uit 1998; is het jou nog gelukt? Hoe? (of: kan ik een copy of oude versie van jou overnemen?)

    Rgrds,

    Jeroen